مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
چه عکسی از سردار سلیمانی در خانه آیت الله رودباری نصب هست؟

چه عکسی از سردار سلیمانی در خانه آیت الله رودباری نصب هست؟

میثم عبدالهی
این تصویر زیبا مربوط به جلسه اختتامیه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان در روز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در میدان شهرداری رشت است که با سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.

جمعه 3 ژانویه 2020 - 18:23

میثم عبدالهی

این تصویر زیبا مربوط به جلسه اختتامیه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان در روز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در میدان شهرداری رشت است که با سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود. حضرت آِیت الله سیدمجتبی رودباری، مجتهد محبوب مردم رشت، نیز در آن مراسم شرکت کردند و مورد تجلیل آن سردار اسلام قرار گرفتند.

این عکس به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام با دستور مستقیم دونالد ترامپ جنایتکار، رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد در صبحگاه روز جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، برای مخاطبین رنگ ایمان منتشر شده است.

چند روز بعد از پایان آن کنگره، مسئولین اجرایی مراسم، این تصویر بسیار زیبا را به عنوان یادگار آن کنگره به آیت الله رودباری هدیه کردند. ایشان هم به پاس مجاهدت‌های سردار سلیمانی و علاقه‌ای که به ایشان داشتند، این عکس را در منزل خودشان در کنار عکس‌های تاریخی دیگر روی قفسه چوبی کتابخانه، قرار دادند و هنوز در همان محل نصب هست.

سایت خبری دیار میرزا، همان تصویر را با کیفیت خوب منتشر کرده بود که در پایین درج میکنیم. 



۱۳ دی ۱۳۹۸

 

ارسال دیدگاه

  1. نویسنده دیدگاه:  رسول سعیدی زاده
    2020/01/4 - 08:14
enemad-logo