مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
حجت الاسلام و المسلمین حسن مظفری درگذشت

حجت الاسلام و المسلمین حسن مظفری درگذشت

حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن مظفری مدیر کل اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان صبح دیروز ۲۹ آذر ۱۳۹۵ در سن ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

سه‌شنبه 20 دسامبر 2016 - 07:13

به گزارش املش ما، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن مظفری مدیر کل اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان صبح دیروز ۲۹ آذر ۱۳۹۵ در سن ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن مظفری تحصیلات دینی را در حوزه قم طی کرده بود و دارای سابقه مبارزات در راه پیروزی انقلاب اسلامی بود در دوران نهضت امام خمینی(ره)  بود.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در استان گیلان دارای مسئولیت های مهمی بود و از ۲۲ شهریور ۱۳۶۲ لغایت ۱ مهر ۱۳۷۴ به مدت ۱۲ سال مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده داشت.

پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن مظفری، روز سه شنبه ٣٠ آذر ٩۵ در شهرستان املش تشییع و در گلزار شهدای املش به خاک سپرده خواهد شد.

موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان، این ضایعه را به بازماندگان و فرزندان ایشان خصوصا روحانی فاضل جناب حجت الاسلام و المسلمین رضا مظفری تسلیت می گوید و برای ایشان صبر و اجر را از خداوند متعال، درخواست می کند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo