مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
حضور بسیاری از علمای رشت در راهپیمایی بعد از پیروزی انقلاب + تصاویر

حضور بسیاری از علمای رشت در راهپیمایی بعد از پیروزی انقلاب + تصاویر

شما در تصویر زیر می توانید حضور بسیاری از علمای رشت را در یک راهپیمایی بعد از انقلاب اسلامی مشاهده کنید که این راهپیمایی در دفاع از اسلام و انقلاب و مقابله با گروههای منحرف برگزار گردید. علمایی چون آیت الله شیخ محمد لاکانی و آیت الله سید حسین رودباری و سید مجتبی رودباری و سید موسی حجتی در کنار آقایان و حجج اسلام زاهد، پورجعفر، حسام، انشایی و … در تصویر دیده می شوند.

سه‌شنبه 7 فوریه 2017 - 05:30

اشاره: با اوج گیری انقلاب اسلامی در ماههای منتهی به بهمن ۵۷، گیلان نیز یکی از مناطقی بود که به سرعت وارد فضای انقلابی شد و خصوصا در ماه دی و بهمن، درگیریهای متعددی در خیابانهای رشت بین مردم انقلابی و عوامل رژیم پهلوی شکل گرفت که البته در این تظاهرات و درگیری ها گروههای مختلف حضور داشتند.

اما بارزترین چهره ها و گروهها، نیروهای مومن و انقلابی به رهبری علما و روحانیون بودند که در تظاهرات خیابانی و محافل انقلابی شرکت می کردند و برای براندازی رژیم پهلوی فعالیت داشتند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تا ماهها شاهد شرایط خاص و ظهور تفکرات و نحله های فکری گوناگون در سطح جامعه بودیم که حضور نیروهای مسلمان با هدایت روحانیت پیرو خط امام، توانست سبب موفقیت و چیرگی بر بسیاری از آسیبها را فراهم آورد.

شما در تصویر زیر می توانید حضور بسیاری از علمای رشت را در یک راهپیمایی بعد از انقلاب اسلامی مشاهده کنید که این راهپیمایی در دفاع از اسلام و انقلاب و مقابله با گروههای منحرف برگزار گردید.

علمایی چون آیت الله شیخ محمد لاکانی و آیت الله سید حسین رودباری و سید مجتبی رودباری و سید موسی حجتی در کنار آقایان و حجج اسلام زاهد، پورجعفر، حسام، انشایی و … در تصویر دیده می شوند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo