مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
قدردانی دفتر رهبر معظم انقلاب از مردم گیلان – ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۰

قدردانی دفتر رهبر معظم انقلاب از مردم گیلان – ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۰

دفتر رهبرمعظم انقلاب روزدوشنبه با انتشار بیانیه یی از استقبال پرشور مردم استان گیلان از رهبرمعظم انقلاب اسلامی و اظهار ارادت و محبت مردم این استان درطول سفر تشکر و قدردانی کرد.

سه‌شنبه 26 آوریل 2011 - 17:25

گروه سیاسی: دفتر رهبرمعظم انقلاب روزدوشنبه با انتشار بیانیه یی از استقبال پرشور مردم استان گیلان از رهبرمعظم انقلاب اسلامی و اظهار ارادت و محبت مردم این استان درطول سفر تشکر و قدردانی کرد.
سفر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به استان گیلان که با استقبال کم نظیر زنان و مردان قهرمان و تلاشگر و نوجوانان و جوانان پرشور گیلانی همراه بود و صحنه های بدیع و به یادماندنی آفرید، حاکی از صفا و صمیمیت، نشاط و شادابی و عمق ایمان دینی و احساسات و عواطف همراه این ایمان است که برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهدبود. از قشرهای مختلف مردم اعم از کشاورزان، شالیکاران، چایکاران، فرهنگیان و دانشگاهیان، روحانیان، بسیجیان، اصناف، کارگران و صیادان، کارمندان و روستاییان استان گیلان که زادگاه عالمان و فقیهان بزرگ و اندیشمندان نابغه و پناهگاه خاندان حضرت علی(ع) در دوران حکومت های جور و ظلم بود و تاریخ ۲۲ساله انقلاب اسلامی نیز مملو از ایثار و رشادت جوانان خطه گیلان است، انتظاری جز چنین عشق و محبت به نظام اسلامی و رهبرمعظم انقلاب نمی رفت. دفتر رهبرمعظم انقلاب در کمال خضوع ازمحبت، صمیمیت و مهمان نوازی فرد فرد مردم متدین و با فرهنگ استان گیلان که باید به حق آنان را مردان و زنان رنج و برنج نامید، بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان قدردانی می نماید و با تشکر از تمام مسؤولان محترم کشوری خصوصاً تنی چند از اعضای هیأت دولت و مسؤولان محترم محلی، ائمه جمعه و نمایندگان استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم که دراین سفر نهایت همکاری را از خود نشان دادند، ابراز امیدواری می کند طرحها و برنامه های پیش بینی شده برای تسریع در حل مشکلات منطقه با پیگیری مسؤولان به سرعت به اجرا درآید.

روزنامه ایران، شماره ۱۷۹۹ – سال هفتم – سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۰ ، ستون خرداد ۱۸

ارسال دیدگاه

enemad-logo