مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
نامه‏ امام به شهید ربانی درباره اعلام وصول وجوهات شرعیه‏ +سند

نامه‏ امام به شهید ربانی درباره اعلام وصول وجوهات شرعیه‏ +سند

مرقومه شریف که حاکى از سلامت مزاج محترم بود واصل، سلامت و توفیق جنابعالى را از خداوند تعالى خواستار است. اینجانب بحمداللَّه تعالى سلامت و از خداوند تعالى مسألت دارم که موفق شوم به دعاى خیر براى اسلام و مسلمین و خصوص علماى اعلام و افاضل و حوزه‏هاى علمیه

شنبه 5 مارس 2011 - 14:26

زمان: ۲۵ بهمن ۱۳۴۵/ ۴ ذى‏القعده ۱۳۸۶

مکان: نجف‏

موضوع: اعلام وصول وجوهات شرعیه‏

مخاطب: ربانى املشى، محمد مهدى «۱»

بسمه تعالى‏

۴ ذى‏القعده ۸۶

خدمت جناب مستطاب عمادالاعلام و ثقهالاسلام آقاى آقا میرزا محمد مهدى ربانى- دامت افاضاته‏

مرقومه شریف که حاکى از سلامت مزاج محترم بود واصل، سلامت و توفیق جنابعالى را از خداوند تعالى خواستار است. اینجانب بحمداللَّه تعالى سلامت و از خداوند تعالى مسألت دارم که موفق شوم به دعاى خیر براى اسلام و مسلمین و خصوص علماى اعلام و افاضل و حوزه‏هاى علمیه. راجع به وجهى که از جناب آقاى محمد سلمان‏زاده بابت سهم مبارک امام بود، [و] در بسته بود و مبلغ ششصد و بیست و چهار تومان و دهشاهى بود واصل گردید و در همان اوقات رسید آن را فرستادم نمى‏دانم چه شده است که رسید را نرسانده‏اند در صورتى که نرسیده است همین مکتوب به منزله قبض رسید است به مشارالیه ارائه دهید. خدمت جناب مستطاب حجت‏الاسلام آقاى والد سلام مى‏رساند.

امید دعاى خیر از جنابعالى و ایشان دارم. والسلام علیکم و رحمهاللَّه.

روح‏اللَّه الموسوى الخمینى‏

پاورقى: ( ۱)- پشت پاکت نامه چنین مرقوم شده است:« املش، محضر مبارک حضرت مستطاب حجت‏الاسلام والمسلمین … الانام جناب آقاى حاج شیخ ابوالمکارم ربانى- مدظله العالى».

منبع: صحیفه امام، ج‏۲۱، ص:۵۵۱

ربانی املشی۳۰

ارسال دیدگاه

enemad-logo