مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
انتشار فیلم رونمایی از یادمان آیت‌الله ملامحمد خمامی در ورودی خمام

انتشار فیلم رونمایی از یادمان آیت‌الله ملامحمد خمامی در ورودی خمام

در مراسم رونمایی یادمان آیت‌الله خمامی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام در ورودی شهر «جاده‌ی رشت – خمام» پرده‌برداری گردید. روی این تابلو این عبارت درج شده: به دیار مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شهید حاج ملا محمد خمامی خوش آمدید

جمعه 20 آوریل 2018 - 15:27

در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ از یادمان شهید آیت‌الله ملامحمد خمامی «مرجع تقلید مردم گیلان در عصر مشروطه» با حضور مسئولین رونمایی شده بود. فیلم این برنامه به تازگی در کانال تلگرامی «اخبار و دیدگاه آیت الله رمضانی» منتشر شده است.

در مراسم رونمایی که امروز با حضور آیت‌الله رضا رمضانی «نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و مسئول مرکز اسلامی هامبورگ آلمان» برگزار شد، یادمان آیت‌الله خمامی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام در ورودی شهر «جاده‌ی رشت – خمام» و با حضور حجت الاسلام حامد اسدالله زاده امام جمعه خمام و جمعی از روحانیون این شهر پرده‌برداری گردید. روی این تابلو این عبارت درج شده: به دیار مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شهید حاج ملا محمد خمامی خوش آمدید.

گفتنی ‌است نصب یادمان با تلاش و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام و المسلمین مهدی صادقی خمامی نویسنده کتاب «سیمای خوبان؛ شرح حال ۱۷۲ شهید خمام» صورت پذیرفت.

عکس های این مراسم را که از خمام نیوز استفاده شده، با هم می بینیم:

 

 

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo