مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
با ضد انقلاب مبارزه کن / کلماتی ناب از تنها استاندار شهید ایران شهید علی انصاری

با ضد انقلاب مبارزه کن / کلماتی ناب از تنها استاندار شهید ایران شهید علی انصاری

شهید علی انصاری که استانداری مکتبی و در خط امام و انقلاب اسلامی بود، اولین و تنها استاندار شهید در جمهوری اسلامی هست که به دست منافقین مزدور و خائنین به خلق ترور شد و به جایگاه ابدی خود راه یافت.
رنگ ایمان، جملاتی ناب از شهید علی انصاری را منتشر مینماید

دوشنبه 3 جولای 2017 - 13:40

اشاره: مهندس شهید علی انصاری که در رودسر گیلان متولد شده بود در بحبوحه انقلاب اسلامی، دریافت مدرک دکترای ریاضی خود از دانشگاهی در آمریکا را رها کرد و برای کمک به تثبیت انقلاب اسلامی و خدمت به مردم محروم به ایران آمد و به تلاش مجاهدانه و شبانه روزی پرداخت.

او که در اوایل انقلاب به استانداری گیلان منصوب شد، تمام تلاش خود را در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به کار بست و سرانجام به فیض بلند شهادت دست یافت.

شهید علی انصاری که استانداری مکتبی و در خط امام و انقلاب اسلامی بود، اولین و تنها استاندار شهید در جمهوری اسلامی هست که به دست منافقین مزدور و خائنین به خلق ترور شد و به جایگاه ابدی خود راه یافت.

رنگ ایمان، جملاتی ناب از شهید علی انصاری را که کانال شهید انصاری از نامه های او به خانواده اش انتخاب نموده است، برای شما مخاطب عزیز منتشر مینماید.

 

– همسرم بعد از من رسالت زینبی ات را انجام ده  و بر سر جامعه ای که ظلم می کند فریاد بزن  و حق را بگو؛ اگرچه ریز ریزت کنند. دست از مبارزه در راه خدا برندار.

 

-هیچ مکتبی به غیر از اسلام یارای پیاده کردن عدالت اجتماعی را ندارد.

 

-از مرگ نهراس چون ترسوها جسارت مبارزه را ندارند.

 

-با ضد انقلاب (از هر نوعش) مبارزه کن.

 

-برای رسیدن به آگاهی و شناخت، قرآن بخوان تا در فهم بدان جا برسی که شک از دل تو زدوده شود و برای رسیدن به شهادت روز شماری کنی

 

-از مال دنیا چیزی ندارم که برایت بگذارم ولی با شرافت زیستن را به یادگار گذاشتم.
-بدانید که مانند امام خمینی بعد از ائمه اطهار کسی نمی تواند بیاید که چنین بصیر باشد آنهایی که در راهش نیستند حتما مضمحل خواهند شد

 

-اگر مُردم در زیر عکس او(امام خمینی) عکسم را جای دهید که شاید ترشحات روحانی عظیم این مرد بزرگ، به روی تصویرم قوای شرف  و عزت بریزد.

 

– از آنکس که همیشه در پی تمجید و تعریف توست، دوری کن؛ چون اگر طوری زندگی کنی که همه از تو راضی باشند حق و باطل را درهم آمیختی.

– در مقابل مظلوم متین و موقر باش ولی در مقابل ظالم سکوتت را بشکن و بر سرشان فریاد بزن و فریادت را به شیون مبدل کن و شیون را به پیکار و پیکار را به جهاد.

 

-جهاد با نفس را مراعات کن که خود بودن و خودپسندی ریشه اعمال نیک را نیز فنا کند.

 

-اگر در معرکه ستیز مبیّن ظلم و عدل به پا نخیزی و عمل به آنچه می دانی نکنی چه به شراب بایستی، چه به نماز!  هر دو یکی است.

 

-به کسانی که دورند (از نظر نسبت فامیلی) سلام حقیر را ابلاغ؛ و نفرت و انزجارم را به تمام کسانی که در راه غیر خدا قدم بر می دارند و یا بی تفاوتند بگویید اگرچه سبباً و نسباً هم بسیار نزدیک باشند

 

منبع: کانال تلگرامی شهید علی انصاری @shahidaliansari

ارسال دیدگاه

enemad-logo