مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 Apr 2024
محتوا
برگزاری آیین “روایت جنگل” در رشت / رونمایی از محصولات چندرسانه ای نهضت جنگل

برگزاری آیین “روایت جنگل” در رشت / رونمایی از محصولات چندرسانه ای نهضت جنگل

در این مراسم از محصولات حوزه نهضت جنگل شامل کلیپ شیمی تی وی، نماهنگ خروش جنگل، درس گفتار روایت جنگل، مستند مینیاتور، نرم افزار AR یاران جنگل، سایت تخصصی میرزا کوچک، نماهنگ سردار نهضت رونمایی و چهره‌های فعال حوزه “میرزا پژوهی” آقایان حجت الاسلام “مرتضی عبداللهی”، “مجید رحمانی”، “سجاد عزیزپور” و خانم “پرستو آزاد” نیز تقدیر شدند.

سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 12:48

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح روز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ شمسی در همایش روایت جنگل و رونمایی از ده‌ها محصول متنوع چند رسانه‌ای در حوزه نهضت جنگل با اشاره به فعالیت موثر جوانان در فضای مجازی بیان کرد: با وجود رسانه‌های قدرتمند دشمن، اما جوانان انقلابی ما توانستند فضای مجازی را تحت کنترل و تصرف خود در آورند.

فرمانده سپاه استان گیلان با بیان اینکه رزمندگان گیلانی در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از شخصیت والای میرزا کوچک خان جنگلی مقابل نظام سلطه ایستادگی کردند افزود: میرزاکوچک نماد ایستادگی در مقابل دشمنان و زورگویان است. 

وی با اشاره به حماسه گیلانی ها در دوران دفاع مقدس تصریح کرد : استان گیلان با وجود آنکه مستقیماً درگیر جنگ نبود اما ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد که این امر نشان دهنده ایمان و اخلاص والای مردم این استان است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه فرزندان گیلان در جبهه های جنگ با الگو گرفتن از شخصیت و منش میرزاکوچک خان جنگلی مقابل دشمنان با روحیه بالا ایستادگی کردند ادامه داد: کشور ما اسطوره ها و قهرمان های بزرگ زیادی دارد که باید به آنها پرداخته شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک خان جنگلی هنوز در کشور و حتی در استان ما به خوبی شناخته شده نیست افزود: گاهی اوقات برخی مسئولین سرگرم موضوعات بی اهمیت هستند و به جوانان آنطور که باید اهمیت نمی دهند.

کنگره میرزا در استان گیلان مورد غفلت قرار گرفته است

وی با اشاره به اینکه کنگره میرزا در استان گیلان مورد غفلت قرار گرفته است خاطرنشان کرد: باید کاری به اندازه بزرگی شخصیت میرزا کوچک خان جنگلی انجام دهیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بسیاری از گیلانی ها نیز از محل شهادت میرزا کوچک خبر ندارند افزود: سپاه یادمان‌ میرزا را در محل شهادت ایشان احداث خواهد کرد و حتی دسترسی آن را نیز ایجاد می‌کنیم.

گفتنی است که در این مراسم از محصولات حوزه نهضت جنگل شامل کلیپ شیمی تی وی، نماهنگ خروش جنگل، درس گفتار روایت جنگل، مستند مینیاتور، نرم افزار AR یاران جنگل، سایت تخصصی میرزا کوچک، نماهنگ سردار نهضت رونمایی  و چهره‌های فعال حوزه “میرزا پژوهی” آقایان حجت الاسلام “مرتضی عبداللهی”، “مجید رحمانی”، “سجاد عزیزپور” و خانم “پرستو آزاد” نیز تقدیر شدند.

 

 

 

منبع: https://www.8deynews.com/634272/

ارسال دیدگاه

enemad-logo