مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
شقشقه‌های شهید ابوالحسن کریمی (۳)

شقشقه‌های شهید ابوالحسن کریمی (۳)

انجمن‌های اسلامی دهات را تحریک می‌کنند اگر فلان جوان آمد توی دهات، سخنرانی کرد، جلسه‌اش را به هم بزنید. مرد حسابی! این که، کلاه سر خودت می‌گذاری. این جوان که عشق سخنرانی ندارد. این را باید آن روز می‌کردی که ما ده هزار نفر آدم آمدیم درِ خانه‌ات، گفتیم: الله اکبر؛ برای نماز بیا. مصلحت ندیدی از خونه برای [ اقامه] نماز تشریف بیاوری!

جمعه 14 فوریه 2020 - 03:07

محمدجواد کریمی

 

انجمن‌های اسلامی دهات را تحریک می‌کنند اگر فلان جوان آمد توی دهات، سخنرانی کرد، جلسه‌اش را به هم بزنید.

مرد حسابی! این که، کلاه سر خودت می‌گذاری. این جوان که عشق سخنرانی ندارد. این را باید آن روز می‌کردی که ما ده هزار نفر آدم آمدیم درِ خانه‌ات، گفتیم: الله اکبر؛ برای نماز بیا. مصلحت ندیدی از خونه برای [ اقامه] نماز تشریف بیاوری!

آن روز باید می‌اومدی بگویی: سخنرانی این آقا و اون آقا را به هم بزنی! حالا که مسأله‌ای نیست.

حالا که من اجازه نمی‌دهم، جایی بروم که صحبت توی روستا بکنم [تا] دشمن موفق بشود. اصلا من آنجا نمی‌روم، من نمی‌گذارم حریم تو به هم بخورد. من نمی‌روم تا ضدانقلاب جری بشود. چرا که او الان منتظر است تا یکایک ما اول در حضور مردم ترور اندیشه و ترور فکری بشویم، بعد که ما را کشتند، مردم بگویند: الحمدلله، انقلاب نجات پیدا کرد.[۱]

_________________

مآخذ:

[۱] . شهید حاج شیخ ابوالحسن کریمی، استوانه‌های یقین، ص۵۷.

ارسال دیدگاه

enemad-logo