مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
فراخوانی برای خاطرات مردمی از شهید ابوالحسن کریمی

فراخوانی برای خاطرات مردمی از شهید ابوالحسن کریمی

محمدجواد کریمی
کانال تلگرامی «شهید شیخ ابوالحسن کریمی» فراخوانی را منتشر کرده و از کسانی که خاطره یا خاطراتی از آن شهید بزرگوار دارند، درخواست کرده که خاطرات خود را به صورت مکتوب به کانال شهید‌ ارسال کنند تا در آن کانال منتشر شود و ابعاد بیشتری از زندگی این شهید بزرگوار روشن شود.

جمعه 18 آگوست 2017 - 12:00

محمدجواد کریمی

اشاره: به تازگی درباره شهید ابوالحسن کریمی یک کانال ارزشمند تلگرامی، به راه افتاده که به طور منظم مطالبی درباره این شهید منتشر می کند. این کانال توسط برادرِ شهید، آقای محمدجواد کریمی ایجاد شده و قرار است که یاد آن شهید را در فضای مجازی، زنده نگه دارد. کانال «شهید شیخ ابوالحسن کریمی» خاطرات، عکسها و اسناد و مطالب متنوعی را با توجه به مقتضیات فضای مجازی، منتشر خواهد کرد. آقای کریمی فراخوانی را روی کانال منتشر کرده و از کسانی که خاطره یا خاطراتی از آن شهید بزرگوار دارند، درخواست کرده که خاطرات خود را به صورت مکتوب به کانال شهید‌ ارسال کنند تا در آن کانال، به نام خودشان منتشر شود و نیز ابعاد بیشتری از زندگی این شهید بزرگوار روشن شود. متن فراخوان به این شرح است:

×××

بسمه تعالی

سلام علیکم

اینک که کانال اختصاصی «شهید حاج شیخ ابوالحسن کریمی» به لطف حق، شروع به کار کرده و با مطالب متعدد و متنوع در صدد آشنا کردن مخاطبین و محققین با آفاق افکار شهید کریمی و سیره علمی و عملی آن شهید عزیز است.

ازهمه خوانندگان، علاقه مندان و به ویژه همرزمان، همراهان و رهروان آن شهید، درخواست می شود که خاطرات خود از شهید کریمی را مکتوب نموده و به آدرس مدیر کانال شهید کریمی به آیدی: modiryatt@

ارسال دارند، تا به تناسب موضوع، در همین کانال گذاشته شود و از این طریق به سمع و نظر همشهریان، هم ولایتی ها و هم وطنان شریف برسد.

مظفر و منصور باشید.

محمدجواد کریمی

۹۶/۵/۲۰

https://telegram.me/ShahidAbolhassan

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo