مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت شهدای استان گیلان

پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت شهدای استان گیلان

حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از نقش‌آفرینی و فداکاری شهدا و رزمندگان گیلان در دوران دفاع مقدس، پیامی را در روز ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ صادر فرمودند. این پیام صبح روز سه‌شنبه ۱۳۹۵/۲/۱۴ در مراسم اختتامیه‌ کنگره‌ی بزرگداشت هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت، منتشر شد.

شنبه 29 آوریل 2017 - 00:30
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از نقش‌آفرینی و فداکاری شهدا و رزمندگان گیلان در دوران دفاع مقدس، پیامی را در روز ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ صادر فرمودند. این پیام صبح روز سه‌شنبه ۱۳۹۵/۲/۱۴ در مراسم اختتامیه‌ کنگره‌ی بزرگداشت هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت، منتشر شد و متن آن از سوی آیت الله زین العابدین قربانی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه‌ رشت قرائت شد. 
متن پیام به این شرح است: 
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم
به ارواح طیّبه‌ی شهیدان عالی‌مقام گیلان درود میفرستم و ارادت خود را به خانواده‌های عزیز آنان ابراز میدارم. لشکر قدس گیلان در شمار یگانهای نقش‌آفرین در دفاع مقدّس بود و اینجانب خاطره‌ی خوش آن صفا و صلابت و صداقت را از یاد نخواهم برد ان‌شاءالله. بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است. برای همه‌ی دست‌اندرکاران این مراسم پاداش الهی را مسئلت می کنم.
والسلام علیکم و رحمه الله
سیدعلی خامنه‌ای
۹ اردیبهشت ۹۵
منبع: سایت رهبر معظم انقلاب.

ارسال دیدگاه

enemad-logo