مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
تصاویر دیدار با خانواده شهدای محله پاسکیاب

تصاویر دیدار با خانواده شهدای محله پاسکیاب

صبح دیروز دوم فروردین ۱۳۹۶ عده ای از اهالی محله پاسکیاب و حافظ آباد رشت طبق سنت ۳۰ ساله، به دیدار خانواده شهدای محله شان رفتند. این دیدار ساعت ۹ صبح با ذکر توسل و دعای فرج از مسجد امیرالمومنین(ع) آغاز شد و در ساعت ۳ بعد از ظهر به پایان رسید.

پنج‌شنبه 23 مارس 2017 - 04:18

صبح دیروز دوم فروردین ۱۳۹۶ عده ای از اهالی محله پاسکیاب و حافظ آباد رشت طبق سنت ۳۰ ساله، به دیدار خانواده شهدای محله شان رفتند. این دیدار ساعت ۹ صبح با ذکر توسل و دعای فرج از مسجد امیرالمومنین(ع) آغاز شد و در ساعت ۳ بعد از ظهر به پایان رسید. 

خانواده شهدای محل که به دیدار آنها رفتند به ترتیبی که به دیدارشان رفتند از این قرارند: خانواده شهیدان رمضانعلی ساعی، علی اکبر باقری نیا، سعید فرس، محمد پوررستمی، محمدرضا اسماعیل دوست، فرهاد محمدی صابر، سجاد طاهرنیا، مرحوم مهدی اخوان، محمداسماعیل زورمند، مسعود محبتی، احمد بشردوست، ولی قامتی و محسن تندرو.

در این جلسه دوستان و همرزمان شهید، برای جوانان خاطراتی از هر شهید را نقل کردند و یا روحانیونی به ذکر نکاتی درباره شهید و شهادت پرداختند. 

عکس های این دیدار را از دو کانال تلگرامی که متعلق به این مسجد است با هم می بینیم.

 

.

.

منابع: کانال قلم مسجد و کانال هیات روضات الامیر(ع) رشت.

ارسال دیدگاه

enemad-logo