مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
شهید کریمی با قاطعیت پای انقلاب ایستاد

شهید کریمی با قاطعیت پای انقلاب ایستاد

مردم هنوز دوچرخه شهید کریمی را به یاد دارند، شهید کریمی نماد مدیریت جهادی و ولایت‌مدار بود و تسلیم ولایت بود و در مقابل ضد ارزش‌ها ایستادگی کرد. ابتدای انقلاب طوفان بود و اکنون راه‌ها هموار شده اما برخی خود را به خواب زدند و شهید کریمی ایستادگی کرد و خوف نداشت.

دوشنبه 3 آوریل 2017 - 04:12

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای محمدجواد کریمی امشب پس از نماز مغرب و عشا در مراسم سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت ابوالحسن کریمی دادستان شهید انقلاب اسلامی گیلان در مسجد آیت‌الله طالقانی بیستون رشت با اشاره به ویژگی‌های این شهید اظهار کرد: شهید کریمی شرع را رعایت و به حلال و حرام دقت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید کریمی هرگز اسیر نفس نشد و آنچه از اسلام می‌دانست به آن عمل می‌کرد، گفت: شهید کریمی انسانی سالم بود و سلامت نفس داشت.

برادر شهید کریمی با اشاره به اینکه شهید کریمی‌ برای تقویت نظام اسلامی تلاش و جانفشانی کردند، افزود: پس از ۳۱ سال مردم در سالگرد شهید کریمی گردهم می‌آیند، شهید کریمی مظلوم و نخستین فرماندار نظام اسلامی در لاهیجان بود.

وی با تصریح بر اینکه شهید کریمی در فرمانداری لاهیجان مدیریت جهادی داشت، بیان کرد: مردم هنوز دوچرخه شهید کریمی را به یاد دارند، شهید کریمی نماد مدیریت جهادی و ولایت‌مدار بود و تسلیم ولایت بود و در مقابل ضد ارزش‌ها ایستادگی کرد.

کریمی با بیان اینکه شهید کریمی نسبت به عملکرد بنی‌صدر پرسش داشت، تصریح کرد: ابتدای انقلاب طوفان بود و اکنون راه‌ها هموار شده اما برخی خود را به خواب زدند و شهید کریمی ایستادگی کرد و خوف نداشت.

وی با بیان اینکه شهید کریمی در مقابل توطئه منافقان ایستاد، گفت: شهید کریمی با قاطعیت پای انقلاب ایستاد و قانون را به طور دقیق اجرا می‌کرد و همه برای او در برابر قانون برابر بودند.

به گزارش فارس، ۱۳ فروردین سالروز شهادت ابوالحسن کریمی دادستان انقلاب اسلامی گیلان است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo