مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
برگزاری همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله ربانی املشی در گیلان

برگزاری همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله ربانی املشی در گیلان

همایش ملی ای تحت عنوان «مردی از دیار آفتاب» در بزرگداشت شهید آیت الله محمدمهدی ربانی املشی در رشت برگزار می شود. این همایش با سخنرانی حضرت آیت‌الله سیدجعفر شبیری زنجانی ساعت ۱۰ الی ۱۳ چهارشنبه، ۳ خرداد در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار خواهد شد.

چهارشنبه 24 می 2017 - 00:00

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری همایش ملی تحت عنوان «مردی از دیار آفتاب» در بزرگداشت شهید آیت الله محمدمهدی ربانی املشی خبر داد و اظهار کرد: این همایش ساعت ۱۰ الی ۱۳ چهارشنبه، ۳ خرداد در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله فقیه از علمای برجسته حوزه علمیه قم و آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در همایش «مردی از دیار آفتاب» سخنرانی خواهند کرد.

فاضلی با اشاره به حضور برخی از مسئولان کشور و جمعی از یاران و شاگردان آن شهید والامقام از جمله آیت‌الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام دکتر رضوی در این مراسم، افزود: همچنین آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی و عبدالرضا هاشم‌زایی نیز با حضور در این مراسم، به ذکر خاطراتی از آیت‌الله شهید ربانی ‌املشی خواهند پرداخت.

این مقام مسئول عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه عکس ویژه آیت‌الله ربانی ‌املشی شامل ۳۰ قطعه عکس از زندگی و مبارزات و ۳۰ قطعه عکس از دست‌ خط اسناد و آثار این شهید بزرگوار و رونمایی از فیلم مستند «مردی از دیار آفتاب» مربوط به زندگی، مبارزات و شهادت وی از دیگر بخش‌های این همایش ملی است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان متذکر شد: همایش ملی «مردی از دیار آفتاب» با مسئولیت اجرایی موسسه فرهنگی هنری صبح قلم گیل، حمایت و همکاری ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی گیلان و با مشارکت استانداری، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری و صدا و سیمای استان و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

 

ایکنا.

ارسال دیدگاه

enemad-logo