مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۱۰ فروردین

تقویم تاریخ گیلان – ۱۰ فروردین

انحلال سومین دوره شورای شهر رشت. در پی دستگیری ۶ نفر از اعضای سومین دوره شورای شهر رشت و نیز عده ای از مسئولین شهرداری به اتهام فساد مالی، شورای شهر رشت منحل شد. صبح امروز سیزدهمین نشست هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان به ریاست استاندار برگزار شد و […]

یکشنبه 30 مارس 2014 - 08:52

انحلال سومین دوره شورای شهر رشت. در پی دستگیری ۶ نفر از اعضای سومین دوره شورای شهر رشت و نیز عده ای از مسئولین شهرداری به اتهام فساد مالی، شورای شهر رشت منحل شد. صبح امروز سیزدهمین نشست هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان به ریاست استاندار برگزار شد و در این نشست که رئیس کل دادگستری گیلان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان نیز حضور داشتند، انحلال رسمی شورای شهر رشت به تصویب رسید و تا زمان انتخابات جدید، استاندار وظایف شورای شهر را بر عهده دارد. گفتنی است که این اولین شورای شهر در گیلان است که پیش از پایان فعالیت‌هایش منحل شده است. اعضای شورای شهر در این دوره به این شرح بود: آقایان محمود مباحی (رئیس)، محمد حسن عاقل‌منش (نائب رئیس)، موسی ناصح نصیحتگو، محمد حسن‌خواه، محمد محمودیان، محمدرضا قاسمی، غلامرضا هاتفی، غلامرضا خاکسار و هادی رمضانی؛ که شخص اخیر چندی پیش استعفا داده بود و سیدمحسن پورفخریان جانشین او شده بود. غیر از آقایان حسن‌خواه، عاقل‌منش و پورفخریان و هادی رمضانی بقیه به اتهام فساد مالی در ارتباط با یک پرونده کلان دستگیر شده و دادگاه برای شان تشکیل شد. (۱۳۹۲ش) (گیلان آنلاین)

ارسال دیدگاه

enemad-logo