مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
مجله خط حزب الله ش۷۵ به شهید املاکی تقدیم شد

مجله خط حزب الله ش۷۵ به شهید املاکی تقدیم شد

مهدی نقیبی
سایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک هفته نامه مجازی به نام «خط حزب الله» را مدت تولید می کند و شماره ۷۵ این هفته نامه تقدیم گردید به روح پرفتوح شهید املاکی و این عبارات روی صفحه اول آن مجله درج شده است.

سه‌شنبه 30 می 2017 - 00:00

مهدی نقیبی

سایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک هفته نامه مجازی به نام «خط حزب الله» را مدت یک سال است که تولید کرده و هر هفته روی سایت رهبری به آدرس http://farsi.khamenei.ir/weekly بارگزاری می کند.

این هفته نامه خبری تبیینی برای توزیع در نمازهای جمعه، مساجد و هیئت های مذهبی طراحی می شود که سخنان رهبری را به عنوان راهبردهای مهمی برای نیروهای انقلابی بیان می کند.

یکی از بخش های جذاب این مجله آن است که هر شماره از این هفته نامه، به یکی از شهدای برجسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم می شود و عکسی از آن شهید به همراه سخنی از رهبری درباره آن شهید، درج می گردد.

شماره ۷۵ این هفته نامه تقدیم گردید به روح پرفتوح شهید املاکی و این عبارات روی صفحه اول آن مجله درج شده است:

قهرمان یعنی این!| این شماره تقدیم میشود به روح پرفتوح سردار شهید حسین املاکی

شهید املاکىِ شما – جانشین فرمانده لشکر گیلان – وقتی در میدان جنگ در معرض بمباران شیمیایی بود و بسیجىِ بغل دستش ماسک نداشت؛ او ماسک خودش را برداشت و به صورت بسیجىِ همراهش بست! قهرمان یعنی این. البته هر دو شهید شدند؛ اما این قهرمانی ماند؛ اینها که از بین نمیرود؛ «ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللَّه امواتا بل احیاء»؛ اینها زنده‌اند.  ۱۲/۲/۸۰

تاریخ شهادت: نهم فروردین ۶۷

این شماره از مجله خط حزب الله را می توانید در این لینک دانلود کنید.

شهادت: در اثر بمباران شیمیائی بعثی ها

مزار: گلزار شهدای لنگرود کولاک محله

 

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo