مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
متن کامل وصیت نامه شهید مدافع حرم امیررضا علیزاده

متن کامل وصیت نامه شهید مدافع حرم امیررضا علیزاده

پدر و مادر عزیزم! لقمه‌های پاک شما که با زحمت فراوان و با سختی تهیه و به کام بچه‌هایتان دادید باعث شد تا نتیجه آن بروز افرادی با اعتقادات انقلابی اسلامی در جامعه شود. فلذا زحماتتان ببار نشست و الگویی از یک خانواده اصیل مسلمان را به معرض دید گذاشتید. در زمانی که اکثر مردم با حرص تمام بدنبال دنیاپرستی بودند …

جمعه 20 اکتبر 2017 - 00:00

اشهد ان‌ لا اله ‌الا الله وحده لا شریک له و اشهد اَنَّ محمّد عبده و رسوله و انَّ امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (علیه السلام) وصییه و ولی الله.

باسلام وخالصانه درودها به ارواح طیبه شهدای راه حق و حقیقت از هابیل تا به امروز و باسلام و درود برروح مطهر و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) که صدای حقانیت اسلام و تَشَیُّع را به گوش جهانیان رسانید و پرده‌های جهل و غفلت را از مقابل چشمان آلوده به کنار زد و تجَلّی نور را به همگان نشان داد.

و باسلام و خالصانه‌ترین درودها به قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنالمقدمه الفداء) که قلوب دردمند و گرفته ما را با دعاهای خویش مداوا و بر معاصی ما که سنگ محبتش را به سینه می‌کوبیم گریان است.

خدایا امام ما را از ما گنه‌کاران راضی و خشنود فرما و ما را از نوکران حقیقی و شیعیان واقعی ایشان    قرار ده.

خداوندا توخود شاهد باش که امروز توبه از همه گناهانم می‌کنم و امیدوارم که مرا ببخشی و در زُمره‌ی عبادالله المخلصین قرار دهی.

وضعیت جهان امروز وضع عجیب و پیچیده‌ای است تمام جهان کفر با تمام عِدّه و عُدِّه خود به جنگ با نور الهی آمده و درصدد است تا با هجمه‌ای تمام عیار این نور را خاموش نمایند. در این راستا کشتار سربازان خداوند در زمین، تجاوز و تعدی به آسایش و آرامش مسلمانان، سلب حاکمیت اسلام از بلاد مسلمانان و جایگزین نمودن شبه مسلمانان بر این بلاد حمایت از ظلم وستم و… از الفبای اقدامات نکبت‌بار رژیم طاغوتی و کافر است. در این حال با الهام و اراده الهی مردم دنیا به خروش آمده‌اند و یک‌یک نظام‌های وابسته به دنیای الحاد را سرنگون می‌نمایند.

این رویارویی مستقیم میان حق و باطل از نشانه‌های بیداری بیش از پیش مردم دنیاست که به ‌شکلی غیرقابل باور تار و پودهای لیبرال دمکراسی غرب را از هم جدا می‌کنند.

حال وظیفه ما بعنوان عضوی ازجامعه عظیم اُمُّ القرای جهان اسلام چیست؟

مسلماً اندیشیدن و انتقال اندیشه‌های ناب و گسترش کادر جهان اسلام و هدایت و تعمیق تفکرات مسلمانان و آشنایی آنان با سیره‌ی حقیقی پیامبر آخرالزمان و ائمه هدی می‌تواند در این راستا موثر باشد همان‌گونه تاکنون نیز شاهد موفقیت این روند بوده و هستیم. امیدوارم که این حرکت با سرعت نور ادامه یابد و به زودی شاهد باشیم تا علم اسلام ناب محمدی بر رفیع‌ترین قله‌های جهان به اهتزاز درآید و شاهد گرایش بیش از پیش  جهانیان بسوی حق و حقیقت باشند.

پدر و مادر عزیزم 

لقمه‌های پاک شما که با زحمت فراوان و با سختی تهیه و به کام بچه‌هایتان دادید باعث شد تا نتیجه آن بروز افرادی با اعتقادات انقلابی اسلامی در جامعه شود. فلذا زحماتتان ببار نشست و الگویی از یک خانواده اصیل مسلمان را به معرض دید گذاشتید.

در زمانی که اکثر مردم با حرص تمام بدنبال دنیاپرستی بودند و هستند  شاهد بودم که شما بدنبال تحصیل شرافت، آزادگی و رهایی ازبندهای تجمل و تملق و رشد فکری وفرهنگی و… بودید و هستید.

ایمان به خدا و توکل و توسل به رسول اکرم و ائمه معصومین و پیروی از خط مشخص شده خداوند در خصوص تبعیت از ولایت الهی چنان در وجود تک‌تک اعضای خانواده رسوخ کرد که اگر بخواهم شکرش را بجا آورم زبانم قاصر است. فقط می گویم که الحمد لله رب العالمین کما هو اهله.

برادران و خواهران عزیزم

شما را توصیه می‌کنم تا درحفظ و گسترش حق و حق‌طلبی کوشش کنید.

به حرف افراد بی‌هویت و معلوم الحال و بعضاً گرگ‌های در لباس میش گوش ندهید و تحت تاثیر قرار نگیرید. سعی کنید مباحث مهم و مطرح روز را بررسی کنید و پس از شناخت کامل از زوایای مختلف آن، به دفاع یا رد آن بپردازید.

سعی کنید حزب الله باشید و حزب الله باقی بمانید، نه حزب باد که در مواجهه با حزب الشیطان دچار از هم گسیختگی روحی، روانی و فکری می‌شوند و در کلام و عمل همراه آنها می‌شوند.

علی گلم و مطهره گلم

توصیه و وصیتم به شما این است که در تمام کارهای روزمره‌تان  بدنبال کسب رضایت الهی باشید.

رفتار و کردارتان، خوردنتان، صحبت کردنتان ، تعامل با دیگران و دوستی و دشمنی‌تان با دیگران فقط و فقط با معیار الهی باشد و جز این انجام ندهید که سرانجام آن ضرر و بی‌فایده است.

مطهره گل و عزیزم

همان‌طور که تا به حال خودت فهمیده‌ای که حجاب خوب است و چادر هم حجاب برتر، به این امر مهم و دستورخداوند متعال ادامه بده و سعی کن که افراد ناآگاه را هم از مزایای حجاب برتر و معایب بدحجابی و بی بندوباری آگاه کنی.

خداوند انشاءالله تو را جزء بهترین سربازان اسلام و انقلاب قرار دهد.

مطهره عزیزم

 همچنان خوب و به بهترین وجه درسهایت را ادامه بده و به مدارج عالی برس تا هم برای خودت مفید شوی و هم از عمرت استفاده بهینه کنی و هم برای مردم مسلمان و نظام جمهوری اسلامی ایران بتوانی کاری کنی. تو را به خدا و امام عصر می‌سپارم.

علی عزیز و گلم

امیدوارم تا تحت توجهات خداوند منّان و امام عصر یکی از افرادی باشی که اسلام و انقلاب اسلامی به تو افتخار کند فلذا برای رسیدن به این امر باید به اوامر و دستوراتی که خداوند متعال در قرآن فرموده اطاعت کنی و همچنین مطابق دستوراتی که از پیامبر و امامان معصوم در کتاب‌های معتبرذکرشده تبعیت کنی.

به تو سفارش می‌کنم تا به فرامین و دستورات رهبر انقلاب با دل و جان توجه کنی و در خط رهبری حرکت کنی، غیر از این بدان که انحراف است.

علی عزیزم

تو را بخدا می‌سپارم. سعی کن در تمام عمرت یار و یاور خدا باشی و در گسترش دین اسلام نقش ایفاء کنی.

از آن زمانی که خودم را شناختم و با عنایات حق تعالی و ائمه معصومین از نَفَسِ پاک شهدا بهره‌مند شدم هر روز آرزوی شهادت کردم و می‌کنم امیدوارم که خداوند این بنده سراپا گناه و معصیت را با مرگ سرخ یعنی شهادت در راه خودش بحضورش بپذیرد و مصداق بندگی و توبه ام را تن خونی‌ام که در جهاد در راه خودش رنگین شده را پذیرا باشد.

وصیت می‌کنم که قبل از کفن و دفنم لباس مقدس سپاه را بر تنم کنید و سپس اقدام به کفن و دفن نمایید.

از خدا می‌خواهم مرا بعنوان بنده‌ای روسیاه نپذیرد بلکه بعنوان بنده‌ای بپذیرد که روسیاهی دنیایش بدلیل غفلتش بوده و هست و همّت خود را صرف بندگی‌اش نموده.

خدایا من بنده عاصی‌ام رضای توکجاست؟

تاریک دلم نور و عطای تو کجاست؟

در پایان از همه کسانی‌که با کلامم ، رفتارم یا نگاهم آنها را آزرده خاطر کرده‌ام طلب حلالیت و عفو می‌کنم.

بنده حقیر و ملتمس دعا

 

امیررضا علیزاده

۱۵/۱/۹۲

سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

 

 

منبع: وبلاگ سرتیپ دوم پاسدار شهید امیررضا علیزاده.

ارسال دیدگاه

enemad-logo