مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
سفره هفت‌سینی که در کاخ سفید بر پا شد اختصاصی رنگ ایمان

سفره هفت‌سینی که در کاخ سفید بر پا شد

محمدجواد کریمی
مگر چیزی جز ایمان به الله و اعتقاد راسخ رزمندگان ما به مکتب اهل بیت و شعار یا حسین ، یا زهرا در شب های عملیات، و عبور آنان از معبرهای مین گذاری شده دشمنان بعثی عراق مطرح و دخیل بود، که امروز جمعی نا آگاه و غافل نقاط قوت فرهنگ ملی و دینی و رمز پیروزی ملت ما را هدف گرفته اند.

پنج‌شنبه 22 مارس 2018 - 14:38

محمدجواد کریمی

به گزارش خبرگزاری های غربی، رژیم صهیونیستی بعد از گذشت یازده سال، از حمله جنگنده های ناشناس به تاسیسات اتمی سوریه در نزدیکی دمشق، به نقش خود در آن حملات اعتراف کرد. در ادامه گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی آنچه را که بنا به ادعای خود تاسیسات اتمی  در دست اتمام  حکومت سوریه می خواند، در آن حمله هوایی به طور کامل نابود ساخت ؛ و بدین وسیله رژیم صهیونیستی را از یک تهدید بالقوه نجات داد.

ناگفته نماند که رژیم صهیونیستی درحمله هوایی سال ۲۰۰۷ میلادی به تاسیسات مذکور، از شرکت در چنین عملیاتی اظهار بی اطلاعی می کرد.

ملاحظات:

۱- دولت ترامپ، برای ماندن در توافق برجام، خواستار تحقق شرایطی شده است از جمله توقف و یا لااقل ایجاد محدودیت در توان موشکی جمهوری اسلامی ایران.

۲- رژیم صهیونیستی ، تا قبل از توافق برجام، درطول ۱۲ سال اخیر که موضوع فنآوری هسته ای ایران مطرح و مورد مخالفت غرب  به سرکردگی  آمریکا قرار داشت، بارها جمهوری اسلامی را به اقدامات نظامی یک جانبه برای نابودی توان و تاسیسات اتمی در داخل خاک ایران تهدید کرده بود.

۳- علاوه بر اقدامات جاسوسی و به شهادت رساندن ۴ تن از دانشمندان اتمی ایران در اواخر دهه هشتاد، جنگنده ها و پهپاد های صهیونیستی اقدام به ورود به آسمان ایران کردند که با آتش پر حجم موشک های ایران مجبور به فرار شدند.

۴- سه کشور اروپایی؛ انگلیس، فرانسه و آلمان گفته اند که برای متقاعد کردن ترامپ رئیس جمهور آمریکاترامپ، می خواهند مذاکراتی را با جمهوری اسلامی ایران به منطور محدود کردن توان موشکی ایران شروع کنند.تا در صورت شکست مذاکرات، تحریم هایی را علیه ایران اعمال نمایند.

۵- وزیر خارجه فرانسه در سفر اسفندماه ۹۶ خود به ایران خواهان طرح این موضوع با مقامات بلند پایه ایرانی بود که خوشبختانه با پاسخ منفی همه مسئولین مملکت اعم از رئیس جمهور، وزیرخارجه و رئیس مجلس و دبیر شورای امنیت ملی مواجه گردید.

۶- همه مقامات جمهوری اسلامی اعم از رهبری، رئیس جمهور، وزیر امورخارجه بارها اعلام کرده اند که  توان موشکی، از نقاط قرمز نظام بوده و مقوله ای صرفا  دفاعی است که به هیچ وجه مورددمذاکره قرار نخواهد گرفت.

۷- دشمن که تاکنون  با سدّ سدید وحدت کلمه مسئولان نظام مواجه شده است، می کوشد تا با لطایف الحیل، این سد را دور بزند و با انتشار دروغ و پست های به ظاهر فرهنگی در فضای مجازی، اولویت برنامه دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی را به زیر سوال ببرده و اراده  مسئولان نظام را تحت فشار قرار دهد. تبلیغ رها سازی راهبرد خودکفایی دفاعی ایران اسلامی با مقایسه مع الفارق پیشتازی صنعتی ژاپن – که بعد از شکست از آمربکا در جنگ جهانی دوم ، تقویت ارتش خود را متوقف و حفاظت از امنیت و مرزهای ژاپن را به ارتش آمریکا سپرد – با برنامه دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی،  تا اظهار خوشحالی و خرسندی از پهن شدن سفره نوروز در کاخ سفید توسط ترامپ! و درخواست تلویحی توقف و رها کردن پروژه دفاعی کشور در مقابل ژست دروغین ترامپ به خاطره گستردن سفره هفت سین ایرانی؟! نمونه ای از تلاش تبلیغاتی دشمن در داخل است.

۸- می گویند: نه شعارهای مرگ بر آمریکا، نه برد موشک های ایران، هیچ کدام  به مرزهای آمریکا نرسید؛ ولی این سفره  هفت سین ایرانی بود که به کاخ سفید رسید ! و این رمز  مزیت و تفوق فرهنگ ایرانی بر سلاح و جنگ افزارهای نظامی است!!

از این آقایان باید پرسید مگر در جنگ های قفقاز که هفده شهر معمور و معظم ایران در قفقاز از ایروان، شکی، گنجه تا طالش و بادکوبه ونخجوان از ایران جدا و به کام تزار روس فرو رفت، سفره هفت سین در دربار شاه قاجار پهن نمی شد؟

مگر قریب بیست سال که از اشغال منطقه، قره باغ جمهوری آذربایجان توسط جمهوری ارمنستان می گذرد، سفره هفت سین در تمام خاک جمهوری آذربایجان پهن نشده ونمی شود ؟

مگر هنگامی که شاه ایران – علی رغم همراهی و فرمانبرداری از آمریکا و ایلدرم، بیلدرم نظامی در منطقه-   در مقابل خواست و اراده انگلستان تسلیم شد و استان بحرین را در ۱۳۵۰ به آل خلیفه بخشید، در ایران سفره هفت سین پهن نمی شد؟!

مگر در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در شهریور۵۹ و اشغال خرمشهر، نفت شهر، قصرشیرین، مهران و دیگر شهرهای ایران در غرب و جنوب ایران،سفره ایرانی هفت سین در ایران پهن نمی شد؟

مگر چیزی جز ایمان به الله و اعتقاد راسخ  رزمندگان ما به مکتب اهل بیت و شعار یا حسین ، یا زهرا در شب های عملیات، و عبور آنان از معبرهای مین گذاری شده دشمنان بعثی عراق مطرح و دخیل بود،  که امروز جمعی نا آگاه و غافل نقاط قوت فرهنگ ملی و دینی  و رمز پیروزی ملت ما را هدف گرفته اند.

حاشا وکلّا که فرزندان این دیار- که از آغاز مسلمانی، اسلام را از فرزندان علی و فاطمه (ع) فرا گرفته اند،-   فریب دشمنان غدّار  اسلام و ایران را بخورند و دست از حمایت و رهروی از رهبر فرزانه ایران اسلامی آیهالله خامنه ای  بکشند. و ذره ای در حقانیت راه ترسیم شده او تردید و یا در رفتن در ان راه ضغف و سستی روا دارند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo