مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
محتوا
خادم مستضعفان گیلان، درگذشت / حاج حمید کامران زاده مسئول اسبق کمیته امداد گیلان به دیار باقی شتافت

خادم مستضعفان گیلان، درگذشت / حاج حمید کامران زاده مسئول اسبق کمیته امداد گیلان به دیار باقی شتافت

حاج حمید کامران زاده که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی خدمات زیادی به اقشار محروم و مستضعف گیلان ارائه کرده بود در روز دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ درگذشت.

چهارشنبه 21 نوامبر 2018 - 11:06

حاج حمید کامران زاده که در طول ۴۰  سال انقلاب اسلامی خدمات زیادی به اقشار محروم و مستضعف گیلان ارائه کرده بود در روز دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ در سن ۶۶ سالگی بعلت عارضه قلبی در بیمارستان دی تهران درگذشت.

پیکر ایشان با حضور خیل باشکوه مردم قدرشناس استان و مسئولان از محل مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن تشییع و پس از اقامه نماز میت به امامت آیت الله رودباری، در آستان مقدس امامزاده میرزا (ع) گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

او در سمتهای مختلفی به محرومان و نیازمندان استان گیلان خدمت بی منت انجام داد و برخی از مسئولیتهای او عبارت است از: عضویت در بنیانگذاری کمیته امداد گیلان و مدیر کل این نهاد مقدس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، مسئول ستاد جنگ زدگان استان، مسئول کانون قرآن و عترت استان و مدیر عامل ستاد دیه گیلان.

مراسم ترحیم این چهره خدوم، در روز پنجشنبه اول اذر ۹۷ در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله شهرستان فومن با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و سالاری استاندار گیلان، سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان ، روحانیان و بسیاری از مسئولان دستگاه های استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo