مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۱۹ تیر

تقویم تاریخ گیلان – ۱۹ تیر

۱- تجاوز روس ها به شمال ایران(گیلان) و قتل و غارت روستاهای این مناطق. (۱۲۸۷ ش) ۲- جلوگیری رژیم شاه از ایجاد تجمعات اعتراضی در گیلان. کمیته اطلاعاتی رژیم در استان گیلان صبح امروز در دفتر استانداری با حضور رئیس ساواک استان، رئیس شهربانی، فرمانده هنگ مستقل ژاندارمری، فرمانده تیپ مستقل و استاندار گیلان تشکیل […]

پنج‌شنبه 10 جولای 2014 - 00:03

۱- تجاوز روس ها به شمال ایران(گیلان) و قتل و غارت روستاهای این مناطق. (۱۲۸۷ ش)

۲- جلوگیری رژیم شاه از ایجاد تجمعات اعتراضی در گیلان. کمیته اطلاعاتی رژیم در استان گیلان صبح امروز در دفتر استانداری با حضور رئیس ساواک استان، رئیس شهربانی، فرمانده هنگ مستقل ژاندارمری، فرمانده تیپ مستقل و استاندار گیلان تشکیل جلسه داد. در این جلسه تصمیماتی به منظور مراقبت بیشتر در ایام اربعین و چهلم واقعه ۱۵ خرداد و روزهای آخر ماه صفر اتخاذ گردید و مقرر شد عوامل اطلاعاتی و سازمان‌ها نهایت مراقبت را معمول دارند و اطلاعات به دست آمده را در اسرع وقت در اختیار مسئولان امر قرار دهند. رؤسای شهربانی و ژاندارمری استان نیز دستورات مؤکدی به ادارات و واحدهای شهرستانهای تابعه صادر و لزوم هوشیاری و مراقبت بیشتری را متذکر شوند. (۱۳۴۲ ش- ۱۸ صفر ۱۳۸۳)

ارسال دیدگاه

enemad-logo