مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
کوچ یکی از یاران رنگ ایمان

کوچ یکی از یاران رنگ ایمان

در آخرین روز های ماه اردیبهشت یکی از یاران  و همراهان صمیمی دفتر مطالعات از جمع ما پر کشید. حامد عاطفی  نمونه ای نورانی از طلاب  گیلانی مدرسه ی علمیه علوی قم بود که در کنار همسنگران خود به سربازی و نوکری در مسیر اهل بیت علیهم السلام می پرداخت. او در کنار فعالیت های […]

دوشنبه 21 می 2012 - 00:29

در آخرین روز های ماه اردیبهشت یکی از یاران  و همراهان صمیمی دفتر مطالعات از جمع ما پر کشید. حامد عاطفی  نمونه ای نورانی از طلاب  گیلانی مدرسه ی علمیه علوی قم بود که در کنار همسنگران خود به سربازی و نوکری در مسیر اهل بیت علیهم السلام می پرداخت. او در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی حوزوی خود در پروژه های مختلف دفتر مطالعات فعال بود. آری کار برای شهداء همیشه بی اسم و رسم بوده و خواهد بود و همه ی کسانی که در این مسیر نورانی گام بر می دارند به عشق مولای مظلوم و غریب خود ابا عبد الله الحسین علیه السلام  بی سر و صدا کاری که از عالم غیب به آن ها سپرده شده به انتهاء می رسانند. و چقدر زیباست که اینان اجر و مزد خود را تنها از سرور و سالار شهیدان طلب می نمایند و سر را تنها در برابر اولیاء الهی به تعظیم فرو می آورند. جای همه ی دوستان گیلانی در تشییع او در مدرسه ی علمیه علوی و حرم کریمه اهل بیت علیها سلام خالی بود. جمعیت موج می زد. مدیریت ، اساتید و طلاب مدرسه علمه علوی قم و پدر و مادر صبور و همه اقوام و بستگان او با نوای یا حسین و روضه علی اکبر علیه السلام با پیکر او وداع می کردند. چه وداع با شکوهی . به راستی خاندان لطف و کرم با زیبایی هر چه تمام تر از خادم خود تقدیر نمودند که از این خاندان غیر از این سراغ نداریم.  از خدای متعال برای او که با کوچ خود ما را داغدار نمود ، همجواری با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را خواستاریم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

گفتنی است که پیکر این عزیز را پس از تشییع در قم به لنگرود بردند و در گلزار شهدای این شهر دفن کردند.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo