مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
یادی از دو مادر شهید گیلانی + تصاویر اختصاصی رنگ ایمان

یادی از دو مادر شهید گیلانی + تصاویر

قربان صحرائی چاله‌ سرائی
به همین مناسبت ۱۳ جمادی الثانی، سالروز رحلت حضرت ام‌البنین، با احترام به مقام رفیع تمامی مادران شهدا، یادی می کنیم از دو مادر شهید گیلانی و اهل شاندرمن که پسران‌شان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

سه‌شنبه 19 فوریه 2019 - 20:10

قربان صحرائی چاله‌ سرائی

۱۳ جمادی الثانی، سالروز رحلت حضرت ام‌البنین علیهاالسلام، مادر فضیلتها و ادب، علمدار رشید کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام است. این روز را به جمیع علاقمندان ماه بنی‌هاشم علیه‌السلام تسلیت عرض می‌کنیم.

به همین مناسبت به جهت یادی از شهیدان مرحمت فلاح زرین‌کار و دانیال امامی چاله‌سرا و با احترام به ساحت خون پاک‌شان، با انتشار تصاویری از مادران معزز و صبور این دو شهید، به مقام رفیع تمامی مادران شهدا به خصوص ای دو ‌«مادر شهید» ادای احترام و سر تعظیم فرود می‌آوریم. شهیدان امامی و فلاح زرین‌کار از شهدای شاندرمنی دفاع مقدس هستند که در نبرد با بعثیان صیهونیست در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیده‌اند.

مادر شهید «مرحمت فلاح زرین‌کار» که هم‌اینک در شاندرمن ساکن است از دار دنیا فقط همین یک پسر را داشت که آن‌را در دفاع از ناموس دین و وطن تقدیم اسلام و ایران اسلامی کرد. مادر شهید «دانیال امامی»، مشهور به «نیگارماشی» هم یکی از زنان صبور و بسیجی فعال در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است که هم اینک در روستای چاله‌سرا زندگی می‌کند.

این تصاویر اختصاصی رنگ محترم ایمان است و برای اولین‌بار منتشر می‌شود:

چند تصویر از شهید مرحمت فلاح زین کار و مادرش

چند تصویر ازنیگارماشی مادر شهید دانیال امامی چاله سرا:

.

.

با تشکر از آقای قربان صحرایی که این یادداشت و تصاویر را برای رنگ ایمان ارسال کردند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo