مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
سخن رهبر انقلاب درباره اعتکاف جوانان در رشت + عکس

سخن رهبر انقلاب درباره اعتکاف جوانان در رشت + عکس

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار نسبتا طولانی که با حضور جمعیت زیادی از جوانان و نوجوانان رشت برگزار شده بود به یکی از نکاتی که اشاره داشتند اطلاع ایشان از برگزاری مراسم اعتکاف در چندین مسجد رشت است که مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.
رنگ ایمان این جملات مهم را به مناسبت ایام اعتکاف ماه رجب بازنشر میکند.

سه‌شنبه 19 مارس 2019 - 07:57

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین روز سفری که در سال ۱۳۸۰ به استان گیلان داشتند با جوانان پرشور و انقلابی استان در مصلی امام خمینی رشت دیدار کردند.
ایشان در این دیدار نسبتا طولانی که با حضور جمعیت زیادی از جوانان و نوجوانان رشت برگزار شده بود به مسائل مهمی از امتیازات گیلان و گیلانیان و مسائل کشور پرداختند.
یکی از نکاتی را که رهبری در این دیدار اشاره کردند، اطلاع ایشان از برگزاری مراسم اعتکاف در چندین مسجد رشت است که مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.
رنگ ایمان این جملات مهم را به مناسبت ایام اعتکاف ماه رجب بازنشر میکند.
متن سخن رهبر معظم انقلاب دراینباره چنین است:
«وقتی روزهای اعتکاف ماه رجب فرا رسید، مسجد دانشگاه تهران جزو شلوغ‌ترین مراکز اعتکاف شود؟ چه کسی به جوانان گفت بروید اعتکاف کنید؛ سه روز روزه بگیرید و از مسجد بیرون نروید و وقتتان را در آنجا به عبادت و ذکر و دعا و تضرّع و توسّل بگذرانید؟ چه کسی به جوانان بخشنامه کرده بود؟ من خبر دارم که در رشت هم مساجد و مجامعی وجود دارد که قبله امید جوانان است؛ به آنجا می‌روند و استفاده معنوی می‌برند»
۱۲/۲/۱۳۸۰ مصلی رشت

عکسنوشته از سخنان رهبر انقلاب از اعتکاف در رشت - به همراه تصویری از دیدار ایشان با جوانان استان گیلان در مصلی رشت - 12/2/1380

ارسال دیدگاه

enemad-logo