مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
تصویر دستخط مقام معظم رهبری در قرآن اهدایی به خانواده شهیدان یوسفی برای اولین بار

تصویر دستخط مقام معظم رهبری در قرآن اهدایی به خانواده شهیدان یوسفی

مقام معظم رهبری در سفر سال ۱۳۸۰ به استان گیلان، مطابق روال همیشگی شان که به منزل شهیدان شاخص استانها سر می زدند؛ در این سفر، خانواده ۳ شهید سر افراز استان گیلان، شهیدان قدرت الله، محمد و محمود یوسفی پیربازاری میزبان قدوم پر برکت رهبر فرزانه انقلاب بودند. حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این دیدار، قرآنی را به خانواده این شهیدان گرانقدر اهدا کردند که رنگ ایمان تصویر و متن آن را برای اولین بار منتشر میکند

جمعه 3 می 2019 - 22:38

مقام معظم رهبری در سفر سال ۱۳۸۰ به استان گیلان، مطابق روال همیشگی شان که به منزل شهیدان شاخص استانها سر می زدند؛ در این سفر، خانواده ۳ شهید سر افراز استان گیلان، شهیدان قدرت الله، محمد و محمود یوسفی پیربازاری میزبان قدوم پر برکت رهبر فرزانه انقلاب بودند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این دیدار، قرآنی را به خانواده این شهیدان گرانقدر اهدا کردند و در ابتدای قرآن چنین نگاشتند:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اهداء به خانواده ی شهیدان عزیز آقای قدرت الله یوسفی، آقای محمد یوسفی و آقای محمود یوسفی.

سید علی خامنه ای ۱۲/۲/۸۰»

رنگ ایمان برای اولین بار و به مناسبت هیجدهمین سالروز حضور مقام معظم رهبری در منزل شهیدان یوسفی به انتشار این دستخط مبارک اقدام کرده است تا برگی زرین بر دفتر مجاهدات مردان و زنان غیور گیلانی باشد.

با تشکر از خانواده محترم شهیدان یوسفی که این تصاویر را در اختیار رنگ ایمان قرار دادند

ارسال دیدگاه

enemad-logo