مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
تصاویری از پدر شهیدان یوسفی در حسینیه مقام معظم رهبری در تهران

تصاویری از پدر شهیدان یوسفی در حسینیه مقام معظم رهبری در تهران

رنگ ایمان در سالروز وفات مرحوم حاج غلامحسن یوسفی، پدر شهیدان یوسفی تصاویری از ایشان را که در گوشه ای از حسینیه امام خمینی نشسته بودند در حالی که عکس شهیدان گلگون کفنش را به دست داشته برای مخاطبان محترم منتشر میکند.

سه‌شنبه 21 می 2019 - 00:52

مرحوم حاج غلامحسن یوسفی پیربازاری پدر سه شهید قدرت الله، محمد و محمود یوسفی اهل و ساکن پیربازار رشت و از افتخارات کشور بود که افتخار میزبانی از رهبر انقلاب در منزل خود را داشت. رهبر انقلاب اسلامی در جریان سفرشان به استان گیلان در سال ۱۳۸۰ به منزل ایشان رفتند و با خانواده شهیدان یوسفی دیدار کردند.
همچنین ایشان یکبار دیگر و در دیدار برگزیدگان استان گیلان در همان سفر با رهبر انقلاب دیدار کردند و در جریان حرکت انقلابی مردم گیلان در خلق حماسه ۸ دی ۱۳۸۸ و در زنده نگاه داشتن این حرکت مجاهدانه در دیدار مردم گیلان با رهبر انقلاب در سالروز آن در ۸ دی ۱۳۸۹، ایشان نیز که در حال کهولت و بیماری بودند خود را در خیل عاشقان و مشتاقان دیدار ولایت به تهران رساندند و به حسینیه امام خمینی رفتند.

رنگ ایمان تصاویری از ایشان را که در گوشه ای از حسینیه امام خمینی نشسته بودند را در حالی که عکس شهیدان گلگون کفنش را به دست داشته برای مخاطبان محترم منتشر میکند.

مرحوم حاج غلامحسن یوسفی در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ دار فانی را وداع گفت و در جوار فرزندان شهیدش در کنار مسجد جامع پیربازار و در گلزار شهدای پیربازار به خاک سپرده شد.

سنگ مزار مرحوم حاج غلامحسن یوسفی پدر شهیدان یوسفی پیرابازی

 

مرحوم حاج غلامحسن یوسفی پدر شهیدان یوسفی در حسینیه امام خمینی تهران- ۸ دی ۱۳۸۹

ارسال دیدگاه

enemad-logo