مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
وصیت نامه پاسدار اسلام شهید میر محمود بنی هاشمی

وصیت نامه پاسدار اسلام شهید میر محمود بنی هاشمی

بسم الله الرحمن الرحیم وصیت نامه پاسدار اسلام شهید میر محمود بنی هاشمی اذا جاء نصرالله والفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک واستغفره انه کان توابا. چون هنگام فتح و فیروزی فرا رسد و در آن روز مردم را بنگری که فوج فوج به دین خدا داخل می شوند […]

چهارشنبه 24 فوریه 2010 - 22:12

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه پاسدار اسلام شهید میر محمود بنی هاشمی

اذا جاء نصرالله والفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک واستغفره انه کان توابا.

چون هنگام فتح و فیروزی فرا رسد و در آن روز مردم را بنگری که فوج فوج به دین خدا داخل می شوند در آن وقت خدای خود را حمد و ستایش کن و پاک و منزه دان و از او مغفرت و آمرزش طلب که او خدای بسیار توبه پذیر است.

بنام خداوند یکه در دنیا بر مومن و کافر رحم می کند و در آخرت بر مومن رحم می نماید. من یک پاسدار اسلام و فرزند امام خمینی هستم تصمیم گرفته ام که به سهم خود حرکت کنم برای آزادی هموطنانم از دست این جهانخواران شرق و غرب و مزدوران وابسته به آنها چه کنم مسئولیت خیلی سنگین است، پاسدارم پس باید خط سرخ امام عزیزم را پاسداری کنم و غربی ها و شرقی ها را غربال و بدور ریخته تا امتی خالص و معتقد به مکتب اسلام داشته باشیم اکنون که خداوند عزوجل این سعادت را نصیب بنده حقیر خود گردانیده سپاسگزارم و شکر او را بجا می آورم از اینکه مرا در ردیف رزمندگان جبهه های حق علیه باطل قرار داده و مدیون لطف بیکران او می باشم. برادران و خواهران سعی کنید از شهادت من برای اسلام و انقلاب بهره برداری کنید و آن را تقویت کنید و ادامه دهندگان راهمان باشید کسانیکه حتی به اندازه یک ذره کوچک با امام و انقلاب و دولت جمهوری اسلامی مخالفند نباید در مراسم تشیع جنازه ام شرکت کنند و شما ای پدر و مادر عزیز و دلیرم استدعا دارم خود را از صبر کنندگان قرار دهید و خدای را شکر کنید که ثمره زندگیتان در راه حق شهید شده نه در راه های ضلالت و اما تقاضایی از برادر و خواهرم دارم و خواهرم سنگرهای مدرسه را خالی نکن تا مبادا این منافقان در این سنگرها رسوخ کنند. از برادران و خواهران این شهر می خواهم که دنباله رو امام بزرگوارمان خمینی بت شکن باشند و از چپ و راست پرهیز کنند تا رستگار شوند. و از برادرم می خواهم که سنگرهای شهر را خالی نگذارد و از پدرم می خواهم که سنگر اداره را خالی نکند. دیگر سرتان را به درد نمی آورم این جمله را از اعماق دلتان بگویید و امام را دعا کنید و خدا را به حضرت زهرایش قسم دهید که خدایا ـ خدایا ـ ترا به جان زهرا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار و برای ظهور صاحب عصر و فرمانده کل قوا دعا کنید، دعا کنید دعا کنید.

(والسلام)

ارسال دیدگاه

enemad-logo