مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
وصیت نامه پاسدار شهید حجت پرسه

وصیت نامه پاسدار شهید حجت پرسه

بسم الله الرحمن الرحیم وصیت نامه پاسدار شهید حجت پرسه الذین امنوا یقاتلون فی سبیل الله والذین کفرو یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان صفا. کسانیکه ایمان آوردند می جنگند در راه خدا و کسانیکه کافر شدند و می جنگند در راه طاغوت پس بجنگید با دوستان شیطان همانا حیله […]

چهارشنبه 24 فوریه 2010 - 22:14

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه پاسدار شهید حجت پرسه

الذین امنوا یقاتلون فی سبیل الله والذین کفرو یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان صفا.

کسانیکه ایمان آوردند می جنگند در راه خدا و کسانیکه کافر شدند و می جنگند در راه طاغوت پس بجنگید با دوستان شیطان همانا حیله شیطان ضیف است. «قرآن کریم»

سلام و درود بر پیشتازان انقلاب اسالمی که در راس آنها قائد اعظم امام امت پرچمدار حماسه آفرین حسینی که برای پیشبرد هدفهای اسلام عزیز بر طاغوت و طاغوتیان شوریده و پیروز گشته است.

و چون ابراهیم بت شکن تمام بتها را در هم شکسته و می رود تا پرچم اسلام را در همه نقاط جهان برافراشته کند. ای امام ای رهبر جهان، ای ابراهیم بت شکن و ای فرزند زهرا من به هیچ چیز عشق نمی ورزم فقط عاشق خدا و عاشق شهادت و عاشق توام. ای امام من که در دامن تو تربیت شده ام و راه مبارزه آموختم بدان تا آخر عمرم و تا آخرین لحظه زندگیم در خط شما که همانا خط الله است جانفشانی می کنم چرا که آنچه در این انقلاب آموختم اخلاص و ایثار بود.

پدر و مادر عزیزم سلام، ممکن است وقتی که شما این را می خوانید من دیگر نباشم و از این حالت عادی که دارم خارج شده باشم. چون برای یک مسلمان (که انشاءالله لیاقت را داریم که جزء این دسته شویم مرگی وجود ندارد و این تحولی بیش نیست. امیدوارم زیاد بی تابی نکنید که این کارها اجر را کم می کند. انسان برای گذراندن امتحان در این جهان آفریده شده است و تمام کارها و مسائل برای امتحان است و از دست دادن فرزند و صاحب فرزند شدن هم جزء‌این امتحان است. فرزند هم امانتی است از طرف خدا پیش شما که در موقع لزوم آن را باید پس دهید. وانگهی این مرحله هم می باشد که انا لله و انا الیه راجعون. پس چه خوب آدمی در راه خدا از این مرحله بگذرد. ای مادر عزیز قامتت را بلند گیر و ندای الله اکبر و خمینی رهبر سر بده و سخن شهیدان راه خدا را به مردم برسان که همانا سخن ما پیروی کردن از قرآن و خداست.

پدر و مادر دغدارم: چگونه من می توانستم مشاهده نم که هر روز عده ای از بهترین جوانان با خون خود خاک اسلامی مان را آبیاری می کنند ولی من کارهای روزمره خود مشغول باشم. می دانم که از دست دادن من برایتان مشکل است ولی غم از دست دادن حسین(ع) بر زینب(س) سنگین نیست؟ مگر آنها نبودند که کشته شدند تا دین اسلام پابرجا باشد؟ من هم به نوبت خود از اقا و سرورم حسین(ع) درس مبارزه و جهاد و درس شهادت را یاد گرفتم.

من آموختم که زندگی مادی نکبت بار است و نباید منتظر باشم که مرگ مرا در بر گیرد بلکه باید ما به سراغ مرگ برویم. مگر انسان بیشتر از یکبار می میرد؟ پس چه بهتر که آنی که دفعه مردن در راه خدا باشد پدر و مادر عزیزم: مرا می بخشید که شما را در رنج داده ام مادرم من رنج شما را مشاهده کردم و تو ای مادر عزیزم تو نیز همینطور.

دوست ندارم که به من ناکام بگوئید چون من در نهایت به کام رسیدم. مادرم امروز حسین زمان تنهاست امروز فرزند فاطمه در برابر سپاهیان کفر و شرک بی یاور است. امروز کربلای انقلابمان خون می خواهد من می روم تا به یزیدیان نشان دهم که شهادت آرزوی من است و هر چه بیشتر به ماموریت می آیم بیشتر به شهادت عشق می ورزم مرا از شهادت و کشته شدن در راه خدا باکی نیست، شهادت مانند مادری است که تنها فرزندش را در آغوش می کشد. شهادت نقطه اوج و آرزوی مسلمین است شهات قله نفع انسانیت است. ما به آغوش شهادت می رویم و به سویش پرواز می کنیم.

ای ملت مسلمان: ترا به جان عزیزانتان علی وار و حسین گونه و خمینی گونه بر همه دشمنان داخلی و خارجی اسلام و این انقلاب بخورشید و این انقاب را به سراسر جهان برسانید. چون هماکنون ما پرچم دار اسلام هستیم و باید آنرا همه حفظ بکنیم و برای نگهداریش حتی جان ناقابلمان را هدیه کنیم. امروز نه آن زمانی است که حسرت کربلای حسینی در دل مانده باشد و نه حکایت از نبرد حق و باطل بلکه امروز آن زمانی است که تمام سرزمین ایران خود بلاست و روزهای آن عاشورا.

و هر فرد مسلمان به وزن آگاهی و شناخت مکتبی دارای وظیفه هست و مسئولیتی که باید با توانائی و قدرت خویش گوشه ای از مسئولیت های این حکومت رو به خدائی را بر کول نهد.

هموطنان مبارز و انقلابیم: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است اسلام پس از گذشت سالها بار دیگر جانی دوباره گرفته است قلب اسلام ولایت فقیه است پس ولایت فقیه را باید حفظ کرد تا اسلام جاودانه گردد.

سخنی دارم با مادرم: مادرم می دانم که برای آمدنم ثانیه شماره می کنی ولی چه می توانستم بکنم زمانی که مرا به مهمانی دعوت می کرد ولی من قبول نکنم؟ و از پدر و مادرم تقاضا دارم اگر جسدم را نیاوردند بدون هیچ ناراحتی به خداوند توکل کن و از خدا صبر و استقامت بخواهید و از اینکه نتوانستم در پیری عصای دست شما گردم مرا ببخشید.

و سخنی دارم با برادران و خواهران دانش آموز: که بخوانند که خواندنشان جهادی است بر علیه آمریکا و بدانید که یاد گرفتن هر سوال تیری است بر قلب جهانخواران و همچنین سخنی دارم با آنانیکه نشستن در خانه را بر جنگیدن در جبهه جنگ ترجیه می دهند از انها می خواهم که قدری به خود آیند که برای چه آمدند. وظیفه آنها چیست؟ و چه می کنند پس رجوع به قرآن کنند که می فرماید یا ایها الذین آمنوا مالم اذا قیل کلم انفروا فی سبیل الله اثاقلتم الی الارض ارضیتم بالحیاه الدنیا من الاخره متاع الدنیا فی الاخره الاقیل.

ای کسانیکه ایمان آورده اید چیست شما را که هر گاه گفته شده بسیج کنید در راه خدا سرگردانی می کشید آیا به زندگی دنیا در قبال آخرت خشنود شده اید بهره زندگانی در دنیا در قبال جز اندکی نیست.

خداحافظ پدر و مادر گرامیم و من در اینجا با شما خداحافظی می کنم و امید دیدار در کربلا را دارم. پدر و مادر و برادران و خواهران عزیز و شما تمامی دوستان و آشنایان یک پیام برای شما دارم و آن این است که هیچوقت امام را تنها نگذارید اگر امام را تنها بگذارید خونهای شهداء پایمال می شود و پیام دیگر من این است که گوش به فرامین رهبر باشید و همگام با او عمل کنید. به امید پیروزی نهایی انقلاب و صادر کردن انقلاب در سراسر جهان و بیدار کردن مردم و از زیر یوغ در آوردن مردم مستضعف جهان و به امید حاکمیت الله در سراسر جهان.

والسلام

حجت پرسه

ارسال دیدگاه

enemad-logo