مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
اصلاح طلبی در گیلان به کُما رفت

اصلاح طلبی در گیلان به کُما رفت

در پی بروز اختلاف در جلسه شورای عالی اصلاح طلبان در گیلان، حجت الاسلام مرتضی عبداللهی یادداشتی را در کانال خود منتشر کرد که بازتابهایی در رسانه های استان داشته است.

دوشنبه 30 سپتامبر 2019 - 20:04

در پی بروز اختلاف در جلسه شورای عالی اصلاح طلبان در گیلان، حجت الاسلام مرتضی عبداللهی یادداشتی را در کانال خود منتشر کرد که بازتابهایی در رسانه های استان داشته است.
متن کوتاه این یادداشت چنین است:

?اصلاح‌طلبی در گیلان به کُما رفت!

✍️ برگزاری جلسه اخیر شورای عالی #اطلاح‌طلبان_گیلان، حاکی از عمق اختلاف، چند دستگی و شکافت نسلی شدید در طیف به اصطلاح اصلاح طلبان گیلان بود که نشان داد، بیمار مذکور به کُما رفته است.
این رویداد مهم که ظهور و بروزش جدید بود، نشان از #اختلاف_تاریخی و ریشه‌دار در میان طیفی در گیلان است که از همه حربه‌های روشنفکری، اپوزیسیونی و حتی تلوّن رفتاری و کرداری برای به دست آوردن نتایج دلخواه و احیای آن بیمار استفاده کرده است و در دوره اخیر، دست به احیا از طریق #تنفس_مصنوعی هم زده بود ولی می‌توان گفت که این پیکره دیگر زنده نمی شود و این #تشتت_رفتاری_اصلاح‌طلبان، در آینده‌ای نزدیک، منجر به بروز #صف‌بندی و بلکه دشمنی در این خط کج و معوج نزولی خواهد شد.
اما عمل خداپسندانه در مواجهه با این بیمار مرگ مغزی آن است که اعضایش را اهدا کنیم؛ البته نه هر عضوی، چرا که اعضای پیر و فرسوده اگر موجب مرض دیگران نشوند، آن‌ها را شفا نخواهند داد.

فلذا سخن در این است که #جوانان_اصطلاح‌طلب استان که عضو قابل استفاده این پیکره هستند خود را دریابند.
آینده خود را در پیران اصلاح‌طلب استان ببینند که اینان با شعار آزادی، #دیکتاتوری‌ترین اعمال را به انجام رسانده‌اند. با شعار زنده باد مخالف من، یک #تمامیت‌خواه واقعی‌اند. با لبخند ظاهری، همه را از صحنه خارج می‌کنند و حتی به جوان‌های هم‌فکر خود هم رحم نمی‌کنند.
جوانان اصلاح‌طلب بدانند که #پیروی از #پیران_اصلاح‌طلب عاقبت خوشی برای آ‌نها نخواهد داشت.
برخی که نه در مجلس شورا و نه در مجلس شهر، سابقه خوشی از خود به جا نگذاشته‌اند.
حال و روز امروز شورای شهر رشت را ببینید که اینان چگونه با مسئولیت خود برخورد می‌کنند و چه بر سر مردم مظلوم رشت می‌آورند.
به جوان‌ترهای طیف اطلاح‌طلب توصیه می‌کنم که خود را پاسوز #پیرمردان نکنند که از حالا مطمئن باشند کاری از پیش نخواهند برد. اینان اگر خردورز بودند، #مجلس_ننگین_ششم را در تاریخچه نظام اسلامی به ثبت نمی‌رساندند. اینان اگر اهل فکر بودند، هرگز، دم خود را به دم #آمریکا نمی‌بستند و پیشنهاد #جام_زهر به رهبری که جهان معترف به شجاعت و عمق درایت اوست نمی‌دادند.
شما جوانان اطلاح‌طلب هم مخاطب مقام معظم رهبری در #بیانیه_گام_دوم هستید که باید ایران را برای رسیدن به #خورشید_ولایت_عظمی (عج) آماده کنید. پس ببینیم و ببینید که در کدام جبهه قرار می گیریم و بکوشیم و بکوشید که زیر پرچم هر کسی قرار نگیریم.
#اصلاح_طلبان_گیلان
#جوانان_اصلاح_طلب

✍️ #مرتضی_عبداللهی

@abdollahi_morteza

با کلیک بر روی اینجا باز نشر این مطلب را در کانال ایتا گیلان پرس مشاهده کنید

با کلیک بر روی اینجا بازنشر این مطلب را در سایت ماسال نیوز مشاهده کنید.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo