مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
آیت الله خائفی: مقام معظم رهبری امروز بهترین الگوی ایستادگی در برابر تمام دشمنان اسلام هستند در دیدار با روحانیون دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با آیت‌الله خائفی

آیت الله خائفی: مقام معظم رهبری امروز بهترین الگوی ایستادگی در برابر تمام دشمنان اسلام هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام خمینی (ره) موانع انقلاب را برطرف کردند گفت: امام خمینی (ره) علی‌رغم تبعید شدن‌ها و زندانی شدن‌ها جانانه ایستادند و مقاومت کردند و یک‌لحظه اسلام را فراموش نکردند.

سه‌شنبه 10 دسامبر 2019 - 19:40

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مسئولان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان عصر روز یکشنبه ۱۷/۹/۹۸ با آیت‌الله خائفی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

آیت‌الله خائفی در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به‌راحتی به دست نیامده اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با ۲۰ سال تلاش، ایستادگی و مقاومت امام خمینی (ره) محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در دوران رژیم شاهنشاهی در پرده خفا بود افزود: اسلام در زمان رژیم ظالم شاهنشاهی به دست فراموشی سپرده‌شده بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام خمینی (ره) موانع انقلاب را برطرف کردند گفت: امام خمینی (ره) علی‌رغم تبعید شدن‌ها و زندانی شدن‌ها جانانه ایستادند و مقاومت کردند و یک‌لحظه اسلام را فراموش نکردند.

آیت‌الله خائفی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) نظام حضرت پیامبر اکرم (ص) را زنده کردند بیان کرد: مردم و روحانیت باید دلسوز و قدردان این نظام بوده و مواظب باشند که دشمن در میان آن‌ها رخنه نکند.

وی با اشاره به اینکه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد افزود: نباید بگذاریم که نظام به دست نامحرمان بیفتد و باید تمام زندگی و حیاتمان را فدای نظام کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید مواظب باشیم که دشمن در میان ما رخنه نکند تصریح کرد: باید بیدارباشیم تا نامحرمان و دشمنان در میان مردم و مسئولان رخنه نکند.

آیت‌الله خائفی با بیان اینکه دشمن از خارج برای نابودی نظام تمام تلاش خود را کرد اما به نتیجه نرسید گفت: مقام معظم رهبری امروز بهترین الگو ایستادگی در برابر تمام دشمنان اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال طراحی رخنه از داخل است افزود: باید همه بیدار و هوشیار باشند زیرا یک قطره خون هر شهیدی برای ما ارزش دارد و سعی کنیم بیدارباشیم تا دشمن را به دور نگه‌داریم.

به گزارش بسیج، در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روحانیون شاغل در سپاه، به بیان گزارشی از فعالیت‌های روحانیون شاغل در سپاه قدس گیلان پرداخت.

منبع: http://basijnews.ir/fa/news/9198185

ارسال دیدگاه

enemad-logo