مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
شقشقه‌های شهید ابوالحسن کریمی (۴)

شقشقه‌های شهید ابوالحسن کریمی (۴)

چه کنم که آقا؛ دو سال قاضی من تو دادگاهها بوده، و با حضور تروریسم از منافقین و چپ‌گرا ها در این استان، یک مورد حکم اعدام از گروهک‌ها را نداده است! که اگر شما ثابت کردید که داده است، آن آقایی که در سطح استان بود، من این دست راستم را به شما می‌دهم، دست چپم را به شما می‌دهم.

شنبه 15 فوریه 2020 - 03:15

محمدجواد کریمی

 

چه کنم که آقا؛ دو سال قاضی من تو دادگاهها بوده، و با حضور تروریسم از منافقین و چپ‌گرا ها در این استان، یک مورد حکم اعدام از گروهک‌ها را نداده است! که اگر شما ثابت کردید که داده است، آن آقایی که در سطح استان بود، من این دست راستم را به شما می‌دهم، دست چپم را به شما می‌دهم.[۱]

و امروز همان آقا باید اظهار نظر بکند که بنده تعادل فکری ندارم! حزب اللهی‌ها اصلا تعادل فکری ندارند، رجائی شهید هم کله پوک بود.[۲]


[۱] . «آقای قربانی از افرادی است که پس از پیروزی انقلاب، پیوسته  مضطرب و پریشان بود که انقلاب معلوم نیست ادامه داشته باشد، به همین اساس پیوسته با ضدانقلاب منطقه استمالت می‌کرد و با عناصر انقلابی کج دار و مریز [رفتار] می‌کند!» (بخشی از نامه سرگشاده حجت الاسلام سید هادی موسوی رودسری خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، روزنامه اطلاعات، ۶۳/۵/۱۱)

[۲] . شهید حاج شیخ ابوالحسن کریمی، استوانه‌‌های یقین، ص ۲۰-۱۹.

 

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo