مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
فریاد مظلوم ۳- جلوه گاه درد

فریاد مظلوم ۳- جلوه گاه درد

شهید ابوالحسن کریمی

این شماره از فریاد مظلوم، حکایت مظلومیت خود شهید کریمی است. در این کتاب به علل دستگیری و زندانی شدن این شهید بزرگوار در زندان های جمهوری اسلامی و انفصالش از خدمات دولتی پرداخته شده و نیز اسنادی از این مظلومیت را برای خوانندگان منتشر ساخته است.

یکشنبه 31 می 2015 - 11:25

میثم عبدالهی

این شماره از فریاد مظلوم، فریادی از شهید کریمی نیست بلکه فریادی از مظلومیت خود کریمی است. این شماره از فریاد مظلوم به علل دستگیری و زندانی شدن این شهید بزرگوار در زندان های جمهوری اسلامی و انفصالش از خدمات دولتی می پردازد و نیز اسنادی از این مظلومیت را برای خوانندگان منتشر می سازد.

faryaademazloom3

مطالب این جزوه قرار بود که در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شود و به همین خاطر به صورت چند قسمتی نوشته شده است. اما این روزنامه به خاطر فشارهایی که آوردند حاضر به انتشار آنها نشد و این مطالب به این صورت در اختیار علاقمندان قرار گرفت. این کتابچه در فروردین ۱۳۶۶ منتشر شده است.

این جزوه به دو صورت متنی و فایل پی دی اف (عکس نسخه چاپی) برای مخاطبان محترم عرضه می گردد. گفتنی است که دو شماره دیگر از این کتابچه باقی مانده که امید است تا ایام سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، روی سایت رنگ ایمان منتشر گردد.

فریاد مظلوم ۳- جلوه گاه درد، [به کوشش محمدجواد کریمی]، ستاد مردمی بزرگداشت شهادت مظلومانه سردار حزب الله حاج ابوالحسن کریمی، فروردین۱۳۶۶، [رشت]، ۳۲ صفحه، ۲۰۰۰ نسخه، قطع رقعی.

تغییراتی که در نسخه مجازی دادیم:

۱- در فایل متنی مقداری متن را ویرایش کردیم تا برای خواننده امروزی قابل خواندن باشد. همچنین غلط های تایپی را اصلاح کردیم.

۲- محتوای صفحات ۱۵ و ۱۶ جابجا چاپ شده بود که در هر دو فایل، محتوای این صفحات را اصلاح کردیم.

دانلود نسخه ورد 

دانلود نسخه پی دی اف

سایر کتابچه های فریاد مظلوم را می توانید در قسمت کتابخانه سایت رنگ ایمان و نیز در لینک های زیر می توانید ببینید و دانلود کنید:

فریاد مظلوم ۱- متن سخنرانی مهمی از شهید کریمی

فریاد مظلوم ۲- هشدارهای امام علی به جامعه انقلابی

فریاد مظلوم ۴- استوانه های یقین

فریاد مظلوم ۵- اوضاع سیاسی مذهبی گیلان

ارسال دیدگاه

  1. نویسنده دیدگاه:  فریاد مظلوم ۱- حدیثی از مظلومان تاریخ - رنگ ایمان
    2016/03/26 - 16:14

    […] فریاد مظلوم ۳- جلوه گاه درد […]

  2. نویسنده دیدگاه:  فریاد مظلوم ۲- هشدارهای امام علی به جامعه انقلابی - رنگ ایمان
    2016/03/26 - 16:18

    […] فریاد مظلوم ۳- جلوه گاه درد […]

enemad-logo