مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
برترین‌های وبلاگ و پوستر میرزا کوچک جنگلی معرفی شدند

برترین‌های وبلاگ و پوستر میرزا کوچک جنگلی معرفی شدند

اختتامیه دومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر میرزاکوچک جنگلی با معرفی و تجلیل از نفرات برتر عصر دیروز (10 آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی پل طالشان رشت برگزار شد.     مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر میرزاکوچک […]

یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 06:04

اختتامیه دومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر میرزاکوچک جنگلی با معرفی و تجلیل از نفرات برتر عصر دیروز (10 آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی پل طالشان رشت برگزار شد.

 

 

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر میرزاکوچک جنگلی عصر دیروز(10 آذر) با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان با اشاره به اینکه پاسخگویی به شبهات مطروحه پیرامون نهضت جنگل و ترویج حس استعمارستیزی و شهادت طلبی و تقویت حس هویت ملی از اهداف برگزاری مسابقه میرزا کوچک جنگلی است، تصریح کرد: استقبال عمومی از این مسابقه بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه در طول مهلت ثبت نام در مسابقه، 76 وبلاگ و 112 طرح پوستر به دبیرخانه ارسال شد، تاکید کرد: سه طرح پوستر برتر و سه وبلاگ به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

نعمت‌پور به برگزیدگان بخش وبلاگ میرزاکوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: ساسان زحمتکش با وبلاگ “سردار شهید جنگل” از رشت، مصطفی حسرتی با وبلاگ “کوچک جنگلی” از بندر انزلی و عباس آرانی با وبلاگ “میرزا کوچک خان جنگلی” از آران و بیدگل به عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل شدند.

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان همچنین به نفرات برتر بخش طراحی پوستر میرزا کوچک جنگلی اشاره و اظهار کرد: میلاد پسندیده از رشت به عنوان نفر اول، سجاد محمدی نیا از اصفهان به عنوان نفر دوم و سجاد ناطقی از رشت به عنوان نفر سوم در این بخش انتخاب شدند.

 منبع: سایت مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان

ارسال دیدگاه

enemad-logo