مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 Mar 2024
محتوا
کتاب شبنشینی با خدا

کتاب شبنشینی با خدا

  «شب نشینی با خدا» ششمین کتاب از محصولات موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان است که در جهت آشنایی جوانان با فرهنگ انقلاب اسلامی و ترویج و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا تدوین گردیده است. این کتاب که گزیده‌ای از دل‌نوشته‌های شهدای گیلانی  انقلاب اسلامی است ما را با تحولات درونی آنها آشنا می‌کند و […]

دوشنبه 2 می 2016 - 19:57
شبنشینی

روی جلد کتاب شبنشینی با خدا

 

«شب نشینی با خدا» ششمین کتاب از محصولات موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان است که در جهت آشنایی جوانان با فرهنگ انقلاب اسلامی و ترویج و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا تدوین گردیده است.

این کتاب که گزیده‌ای از دل‌نوشته‌های شهدای گیلانی  انقلاب اسلامی است ما را با تحولات درونی آنها آشنا می‌کند و گذار آنها را تا مرحله به خدا رسیدن اعلام می‌دارد، لذا توجه به این نکته برای همه به ویژه جوانان مهم است که بدانند از هر مرحله‌ای که در آن هستیم می‌توان پله‌های قرب به خدا را پیمود و چه جالب که برخی آن را یک شبه پیمودند.

این کتاب با حمایت و به سفارش معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تهیه و به چاپ رسیده است.

این کتاب پالتویی دو رنگه در۱۴۴صفحه با قیمت هر جلد ۱۸۰۰تومان و تیراژ ۳۰۰۰ جلد، در تابستان۱۳۹۰ منتشر گردید.

 کتاب حاضر و سایر محصولات ما را در همین سایت  مشاهده و خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

enemad-logo