مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
وصيت نامه شهید سیدمهدی نقیبی راد

وصيت نامه شهید سیدمهدی نقیبی راد

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامي و تمامي خدمتگزاران راه خدا . هم اكنون بنده با شنيدن اعلاميه هاي كه ديروز در نماز جمعه برادر جهانديده خواند و امر امام امت و ياري خواستن برادرانم از جبهه ، وظيفه شرعي خود مي دانم عازم جبهه هاي جنگ […]

یکشنبه 30 ژانویه 2011 - 15:35

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامي و تمامي خدمتگزاران راه خدا .

هم اكنون بنده با شنيدن اعلاميه هاي كه ديروز در نماز جمعه برادر جهانديده خواند و امر امام امت و ياري خواستن برادرانم از جبهه ، وظيفه شرعي خود مي دانم عازم جبهه هاي جنگ شوم و تنها آرزويم اين است كه در عمليات شركت داشته باشم . چون تاكنون چند بار وصيت نامه نوشته ام ولي هنوز زنده ام لذا اين وصيت نامه را طولاني نمي كنم . با رفتن خود به جهاد د راه خدا مي خواهيم ثابت كنيم كه آمريكا و ديگر ابر قدرتها و مزدورانشان بدانند كه تا وقتي ايران يا يك مملكت اسلامي جوان دارد و همچون ببري در جماران است به هيچ وجه نمي توانند به يك نقطه از خاك جمهوري اسلامي ، خاك وطن و اسلام دست درازي كنند . آري ان شاء الله كه با رفتن به جبهه به آرزويم مي رسم ، چون بنده كوچك تر از آنم كه بخواهم به برادران و خواهران كشورم و برادران هم هدفم نصيحت كنم يا پيام بدهم لذا چند كلمه اي به عنوان يادگار از من داشته باشيد :
1- هميشه در راه خدا و با نام خدا قدم برداريد و هدفتان الله باشد .
2- اي برادران پايگاه ! نظم و وحدت كلمه را به گفته امام امت حفظ كنيد و آگاه باشيد كه منافقين از كوچك ترين حركت خلاف ، بيشترين سوء استفاده را مي كنند .
3- برادران بسيجي و سپاهي مستقر در بسيج رشت ! مدتي كه با شما در يك كانون كه شبيه به يك خانواده بودم زندگي كرده ام و حال از شما طلب مغفرت و آمرزش دارم .
4- از كليه برادران و خواهران گرامي تقاضا دارم هيچگاه صحنه را ترك نكرده و هميشه در صفهاي نماز جمعه و دعاي كميل شركت كنيد .
بار ديگر از تمامي دوستان و هموطنان و خانواده خود طلب بخشش دارم و اميدوارم مرا عفو نماييد . در خاتمه از مادر و خواهران تقاضا دارم اگر در سوگ بنده خواستيد بگرييد در جاي خلوتي اين كار را انجام دهيد تا دشمن شما ار نبيند و از گريه تان دلشاد شود .
سيد مهدي نقيبي راد

ارسال دیدگاه

enemad-logo