مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
وصیت نامه شهید محمد بقایی

وصیت نامه شهید محمد بقایی

« و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون » مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد خدای خویش روزی می خورند . جوانان به جبهه بروند و مسئله جنگ را زود حل کنند( امام خمینی ). وصیت نامه:   […]

یکشنبه 4 جولای 2010 - 14:05

« و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد خدای خویش روزی می خورند

. جوانان به جبهه بروند و مسئله جنگ را زود حل کنند( امام خمینی ). وصیت نامه:

  خدایا بار پروردگارا به ندای حسین زمان لبیک گفتیم و بسوی جبهه شتافتم خودت از من راضی باش و گناهانی که مرتکب شده ام و بر دوشم سنگینی می کند بردار تا با خیالی راحت و آسوده بسوی تو آیم، خداوندا ،خداوندا ما از معلم شهادت ،حسین بن علی سردار عاشورا درس آزادگی و ایمان را آموخته ایم و با او پیمان بسته ایم که رهرو راه او باشیم و با یزیدان زمان جهاد و مبارزه کنیم. خدایا ،خدایا رهبر عزیزمان را این پیر جماران را طول عمر عطا فرما تا با سخنان پیامبر گونه خویش مردم را راهنمایی کند تا هر چه بیشتر به تو نزدیک شوند. خداوندا بسوی تو می آیم مرا بپذیر، گناهانم را عفو کن و ببخش. سخنی با دوستان و آشنایان خود دارم: ای یاوران زندگی پیشین من ،اگر از من بدی دیدید و یا شما را آزرده ام مرا حلال کنید تا سبکبال تر بسوی خداوند روم من از همه شما راضی هستم و امیدارم هه شما از من راضی باشید. سخنی با پدر و مادر خود دارم؛ ای که عمر گرانبهای خود را صرف تربیت و بزرگ کردن من کرده اید و در این راه سختیها کشیده اید می دانم خیلی زحمتتان دادم ولی از شما خواهش می کنم که از من راضی باشید و مرا به خاطر آن همه رنجی که به شما دادم حلال کنید و با سختیهای زندگی مبارزه کنید و صبور باشید و در تاریخ صدر اسلام به شهادت حسین بن علی (ع) و ۷۲ تن از یارانش بنگرید و صبر زینب کبری را پیشه کنید و در تاریخ معاصر به خانواده های مقاوم و شریف شهدا خصوصا برادران صورتی بنگرید و بی تابی نکنید که شهدا جایگاهی والانزد حق تعالی دارند. اما سخنی با برادران و خواهران : از شما می خواهم مرا به عنوان عضو کوچک خانواده ببخشید. در پایان طول عمر برای امام بزرگوار و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را خواهانم و تمام شما را به متحد شدن در برابر قدرتهای ستمگر جهان دعوت می کنم.

 والسلام.

ارسال دیدگاه

enemad-logo