مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
وصیتنامه شهید لطف الله یزدانی

وصیتنامه شهید لطف الله یزدانی

بسم رب الشهدا و الصدیقین وصیتنامه شهید لطف الله یزدانی بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده هستند بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند به نام خدایی که به بندگانش وعده […]

یکشنبه 4 جولای 2010 - 14:49

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وصیتنامه شهید لطف الله یزدانی

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده هستند بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند

به نام خدایی که به بندگانش وعده داد که هر کس رابکشد خود خونبهای او میشود پیروزی بالاتر از این

بار خدایا تو میدانی که من آگاهانه و بدون هیچ چشمداشتی این راه را انتخاب و برای رضای تو و پاسخ به ندای هل من ناصر حسین زمان نائب امام زمان حضرت امام خمینی به جبهه آمدم, من این راه را سعادت خود دانستم و چه راهی بهتر از این و من با دادن خون سرخم درخت اسلام را آبیاری خواهم کرد این فیض و توفیق عظیمی برای من بود که بتوانم در جبهه خصوصا در این عملیات سرنوشت ساز شریک باشم و از آن عظیم تر اینکه توفیق شهادت نصیب من شود.

پدر و مادر عزیزم شما باید خوشحال باشید که فرزندتان را در راه حفظ اسلام و قرآن هدیه نمودید سعی کنید که این را درک کنید که اگر من راهی بجز این راه که راه ائمه اطهار بود می جستم راهی بطرف نیستی بود و همان زندگی کورکورانه ای می شد که بعضی ها در پیش گرفته اند.

پدر و مادر عزیزم من همیشه باعث آزار و اذیت شما بودم و اکنون از شما طلب عفو و بخشش مینمایم در این لحظه های اخر عمر مرا حلال کنید.

مادر عزیزم به خدایی که من بنده او هستم اگر از رفتن من ناله و بی تابی بنمایی فردای قیامت پیش حضرت زهرا رو سیا خواهی بود در این لحظه های اخر عمر از شما طلب عفو و بخشش دارم.

از برادران و پدر عزیزم نیز طلب عفو و بخشش دارم برادران و خواهران مسلمان سفارشم به شما این است که در رفتار عظمت امام دقیق شد و عظمت و بزرگی رهبر را قدر بدانید بعد از ۱۴۰۰ سال رهبری از نوادگان حضرت حسین (ع) که پیدا شده است و همچنین این جنگ و بدانید که امکان دارد دیگر توفیق شرکت در جنگ اسلام و کفر را نداشته باشید و بعد از این جنگ آه و افسوس برای شما بماند  مسئله دیگر حفظ وحدت است که بسیار مهم می باشد و از ایجاد هر گونه تفرقه بین صفوف مسلمین جلوگیری نمائید

سفارشم به خواهران مسلمان این است که حجابشان را حفظ نموده تا فردای قیامت پیش شهیدا رو سیا نباشند.

از پدر و مادر عزیزم, برادران گرامیم مخصوصا حاج اقا احمد رضا طلب عفو و بخشش دارم و همچنین از اقوام و فامیل نزدیک و دور و همسایگان و آشنایان و دوستان نزدیک خداحافظی مینمایم.

دیگر حرفی ندارم والسلام علیکم و رحمه الله

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا

ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۳/۱۰/۶۵ خرمشهر (والسلام)

 

لطف الله یزدانی

واحد بسیج سپاه پاسداران بندر انزلی

ارسال دیدگاه

enemad-logo