مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
وصیت نامه برادر شهید مجید بابائیان

وصیت نامه برادر شهید مجید بابائیان

بسم الله الرحمن الرحیم ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. با درود فراوان برهبر کبیر انقلاب  و با درود به رزمندگان اسلام جبهه حق علیه باطل و لعنت خدا بر منافقین که با جنایتهای خود می خواهند که اسلام را به نابودی بکشند. پدر و مادرم وقتی من […]

چهارشنبه 24 فوریه 2010 - 22:00

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.
با درود فراوان برهبر کبیر انقلاب  و با درود به رزمندگان اسلام جبهه حق علیه باطل و لعنت خدا بر منافقین که با جنایتهای خود می خواهند که اسلام را به نابودی بکشند.
پدر و مادرم وقتی من شهید شدم برای من گریه نکنید زیرا گریه شما باعث شادی دشمنان اسلام می شود. پدر و مادر عزیزم باید بدانید که من امانتی بودم نزد شما که می بایست امانت را در موقع مقرر به صاحب اصلیش یعنی خداوند تبارک و تعالی بس دهید و تمام شهدای ما امانتی بودند نزد پدر و مادرشان و احسن بر این پدران و مادران که امانت خدا را خیلی خوب به صاحبش یعنی خداوند پس دادند باید بدانید که انسان با مرگ نابود نمی شود بلکه از این دنیا به دنیای دیگر سفر می کند و این سفر برای همه انسان های عالم است. ای کسانیکه از مرگ می ترسید مگر مرگ که ترس ندارد این گناهان شما است که شما را از مرگ می ترساند. برادرم اگر من شهید شدم نباید اسلحه من بر زمین بیفتد باید آنرا بردارید و با دشمنان اسلام بجنگی اگر اینکار را نکنی بخدا از تو راضی نیستم برادران پاسدار و بسیج و انجمن اسلامی:
در میان مردم الگو باشید زیرا که نور چشم مردم شما هستید و مردم روی شما حساب می کنند.
اگر از یک سپاهی خدای نکرده کار خطایی سر زد بدانید که نور چشم مردم ضعیف خواهد شد. بدانید که اگر سپاهی کار خطایی کرده باشد منافقین سوء‌استفاده کرده و می گویند پاسدارها بدند نمی گویند آن شخص این کار را انجام داده است. برادرانم لحظه ای به دشمنان اسلام مهلت ندهید آنها را سرکوب کنید نگذارید که از شما نقطه ضعف بگیرند اگر بخواهند از ضعف ما استفاده کنند بدانید که شکست ما حتمی است همیشه دعاها را با شکوهتر انجام دهید الخصوص دعای کمیل و توسل. برادران رزمنده دشمن ما از نظر تاکتیک از ما قویتر است و از نظر سلاح مدرن ترین سلاحها را دارد فقط به علت ضعف ایمان است که از ما شکست می خورد. برادران اگر می خواهید ایمان شما قوی باشد دعاها را زیاد کنید که اکثر مثبتی روی ایمان دارد. اگر شهید شدم دهانم را باز کنید که همه بدانند که با صدای الله اکبر شهید شده ام. چشمانم را باز کنید که همه بدانند که ما کورکورانه شهید نمی شویم. اگر شهید شدم دستهایم را بالا بگیرید که همه بدانند که جز اعمال خود چیزی از این دنیا نبرده ام.
در ضمن مرا در وادی کومله پهلوی شهدای کومله اللخصوص ابوالفضل حسینی دفن کنید.
در لحظه های آخر من را به بزرگیتان ببخشید.
مادرم آخر ترا کردم دعا کردم دعا
گفتم نصیب مادرم یا رب شکیبایی نما
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
مجید بابائیان ـ ۶۳/۱/۱۰

ارسال دیدگاه

enemad-logo