مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
صحنه‌های غدیر خم در رضوانشهر بازسازی می‌شود

صحنه‌های غدیر خم در رضوانشهر بازسازی می‌شود

حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار رضوانشهر بعد از ظهر امروز در جلسه بازسازی صحنه‌های غدیر خم این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته بازسازی صحنه‌های غدیر خم در تالش برگزار شد و امسال با همت دستگاه‌های فرهنگی در رضوانشهر برگزار می‌شود.

پنج‌شنبه 23 جولای 2015 - 11:37

خبرگزاری فارس: حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار رضوانشهر بعد از ظهر امروز در جلسه بازسازی صحنه‌های غدیر خم این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته بازسازی صحنه‌های غدیر خم در تالش برگزار شد و امسال با همت دستگاه‌های فرهنگی در رضوانشهر برگزار می‌شود.
فرماندار رضوانشهر مدیریت و اجرای برنامه فرهنگی مذکور را به‌عهده دستگاه‌های فرهنگی شهرستان عنوان کرد و گفت: به خاطر نزدیکی این برنامه مذهبی با انتخابات مجلس مسئولان مراقب نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی باشند که در این‌گونه برنامه‌های مذهبی به نفع خود استفاده نکنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رضوانشهر نیز در جلسه مذکور با اشاره به بازسازی صحنه‌های غدیر اظهار کرد : این برنامه مذهبی برای نخستین بار توسط بسیج مستضعفان در حاشیه کوه خضر قم اجرا شد که ۸۰ هزار نفر از این برنامه دیدن کردند.
بهرام صدیقی گفت: در سال ۹۰ برنامه مذهبی مذکور در ۷۳ نقطه کشور، در سال ۹۱ در ۸۱ نقطه کشور و در سال ۹۳ در ۱۲۰ نقطه کشور اجرا شد و امسال در ۱۱۳ شهر کشور از ۱۰ مهر ماه اجرا می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo