مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
امام جمعه موقت رشت: دست از مبارزه با شیطان بر نمی داریم.

امام جمعه موقت رشت: دست از مبارزه با شیطان بر نمی داریم.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی گفت: درست است که با شیطان بزرگ آمریکا مذاکره کرده‌ایم، اما دست از مبارزه با آن برنمی‌داریم و از نهضت‌های آزادی‌بخش حمایت می‌کنیم.

شنبه 25 جولای 2015 - 07:51

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: مردم و مسئولان باید الزام‌هایی را نسبت به مذاکرات هسته‌ای داشته باشند.

وی گفت: مجاهدت‌های گذشتگان بسیار موثر بود، بنابراین ملت باید قدردان تمام مذاکره‌کنندگان باشد و آنچه به دست آوردیم جمع‌بندی برد برد است و همه باید از آن حمایت کنند و هیچ جریان،گروه و حزبی حق مصادره این جمع‌بندی را ندارد و نباید از آن برای موضوعات سیاسی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید اصول و آرمان‌های امام راحل که برای انقلاب اسلامی ترسیم فرمود حفظ شود، یادآور شد: درست است که با شیطان مذاکره کردیم، اما دست از مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا بر نمی‌داریم و از نهضت‌های آزادی‌بخش حمایت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

enemad-logo