مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد از خاطره ملت ایران محو نمی‌شود

کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد از خاطره ملت ایران محو نمی‌شود

امام جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: جنایت‌ کودتای آمریکایی و صهیونیستی ۲۸ مرداد هرگز از خاطره ملت ایران محو نمی‌شود.

شنبه 15 آگوست 2015 - 13:01

به گزارش فارس: حجت‌الاسلام محمد ساجدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه پیام‌رسانی درست در رسانه ملی حائز اهمیت است اظهار کرد: رسانه ملی باید اخبار داخل و خارج از کشور را به اندازه مورد نیاز مخاطبان ارائه کند.
وی به فراوانی شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه اشاره کرد و افزود: برخی به دلیل رصد مسائل سیاسی از شبکه‌های بیگانه استفاده می‌کنند و رسانه ملی باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مخاطبان بگذارد.
ساجدی شبکه‌های ماهواره‌ای را آسیب اجتماعی به‌ویژه در خانواده‌ها خواند و بیان کرد: رسانه ملی با برنامه‌ریزی می‌تواند اطلاعات را در اختیار اقشار مختلف جامعه بگذارد و این امر در کاهش استفاده از شبکه‌های غربی تاثیرگذار است.
امام جمعه آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت روز خبرنگار، تصریح کرد: جلب اعتماد مخاطب از موضوع‌های مهمی است که رسانه‌ها در تولید اخبار باید به آن توجه داشته باشند.
وی در ادامه به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای فرهنگی تقویت پایگاه فرهنگی مساجد با محوریت روحانیت در آستانه‌اشرفیه است.
ساجدی همچنین به کودتای ۲۸ مرداد ماه سال ۳۲ اشاره کرد و یادآور شد: یکی از جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران کودتای آمریکایی و صهیونیستی بود و این جنایت هرگز از خاطره ملت محو نمی‌شود.
امام جمعه آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد ماه سال ۶۹، خاطرنشان کرد: آزادگان پس از سال‌ها تحمل رنج بسیار با سربلندی به آغوش وطن بازگشتند.
وی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: دختران امروز مادران فردای جامعه هستند و باید از ارزش‌های اخلاقی خود حراست کنند.
ساجدی به وجود مبارک حضرت معصومه (س) در ایجاد پایگاه حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: بارگاه مقدس حضرت معصومه (س) پایگاه تاریخی تشیع بوده و به یکی از با برکت‌ترین حوزههای شیعه در جهان معاصر تبدیل شده است.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo