مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
طراحی سازه‌ای پارک موزه دفاع مقدس گیلان

طراحی سازه‌ای پارک موزه دفاع مقدس گیلان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از طراحی سازه‌ای و معماری فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس این استان خبر داد.

یکشنبه 16 آگوست 2015 - 15:59

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول جلائی عصر امروز در جریان بازدید از مکان پارک موزه دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: طراحی و معماری فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس گیلان آماده شده است.
وی به مشخص شدن زمین پارک موزه دفاع مقدس گیلان در شهر رشت اشاره کرد و افزود: پس از طراحی سازه‌ای عملیات ساخت فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس گیلان آغاز می‌شود.
جلائی در ادامه با بیان اینکه حضور رسانه بدون خبرنگار ملال‌آور است، تصریح کرد: خبرنگاران پیام‌رسان جامعه محسوب می‌شوند زیرا به مخاطب و اخبار نزدیک هستند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اصحاب رسانه را نزدیک‌ترین حلقه ارتباطی با مردم خواند و بیان کرد: تولید اخبار نیازمند خبرنگار است.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران به‌دنبال کشف واقعیت‌ها و حوادث هستند، خاطرنشان کرد: کشف واقعیت‌ها در زندگی مردم موثر است.
جلائی تهیه بعضی از اخبار را پر مخاطره عنوان کرد و گفت: انتظار جامعه از خبرنگاران بیان واقعیت‌ها است اما برخی از مواقع خبرنگاران باید به‌دنبال تغییر واقعیت‌ها باشند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه برخی از مواقع مسامحه، مصلحت‌گرایی و چشم‌پوشی از بعضی از حقایق در جامعه تبلیغ می‌شود، یادآور شد: خبرنگاران بعضی از واقعیت‌ها که همراه حق نیست را باید تغییر دهند.
وی ادامه داد: در بیان واقعیت‌ها و ترویج و تبلیغ پیام‌ها هر قدر پیام بار ارزشی بیشتری داشته باشد مسئولیت اصحاب رسانه بزرگ‌تر و خطیرتر است.
جلائی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس یکی از اساسی‌ترین اخبار و موضوع‌های جامعه اطلاع‌رسانی است، اظهار کرد: نیاز است فرهنگ دفاع مقدس در اخبار باز تولید شود و این امر گرایش بسیار جامعه به این فرهنگ را نشان می‌دهد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هنوز جامعه تشنه دانستن موضوع دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه تهیه گزارش ویژه می‌تواند در ترویج فرهنگ دفاع مقدس کمک کند، تصریح کرد: اصحاب رسانه بزرگ‌ترین نقش در استمرار و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه را دارند.
جلائی اخبار را جزو کالای اساسی و مایحتاج عمومی روزانه کشور دانست و بیان کرد: بیشترین رابطه جامعه ایران از حیث دریافت واقعیت‌ها مربوط به حوزه رسانه است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس جزو موضوع‌های محوری رسانه‌ها است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo