مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان گیلان در صومعه‌سرا

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان گیلان در صومعه‌سرا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان گیلان در روستای سیاه‌تن بخش تولمات این شهرستان خبر داد.

پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 - 11:10

به گزارش فارس، عزیز خادم‌شریف با گرامیداشت آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در این دهه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در دهه کرامت برگزار می‌شود، افزود: امسال صومعه‌سرا میزبان همایش استانی بزرگداشت امامزادگان است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اضافه کرد: همایش مذکور با محوریت آستان مبارک امامزاده آقا سید عباس سیاه‌تن از روستاهای بخش تولمات برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌های استان به طور جداگانه در سالروز بزرگداشت امامزادگان برنامه خاصی برگزار می‌کنند، ادامه داد: امسال همایش استانی بزرگداشت امامزادگان در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
خادم‌شریف با بیان اینکه در مراسم این همایش برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: تجلیل از خادمان و هیئت‌های امنای نمونه و… از برنامه‌های همایش مذکور است.
وی امامزادگان و بقاع متبرکه را مکان‌های معنوی و فرهنگی خواند و گفت: بقاع متبرکه می‌توانند در فرهنگ‌سازی جامعه نقشی تعیین‌کننده ایفا کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی آشنا کردن مردم به‌ ویژه جوانان با سیره و روش زندگی این بزرگواران است.
وی در ادامه افزود: با توجه به ماهیت مذهبی و فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، برنامه‌های فرهنگی در طول سال در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان استان و شهرستان برگزار می‌شود.
خادم‌شریف با بیان اینکه همایش استانی بزرگداشت امامزادگان در روز پنجشنبه ۲۹ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار ‌شود.
به گزارش فارس، سخنران ویژه همایش استانی بزرگداشت امامزادگان حجت‌الاسلام ولی عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo