مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
ضرورت جلوگیری از ورود فتنه‌گران به حوزه‌های مدیریتی

ضرورت جلوگیری از ورود فتنه‌گران به حوزه‌های مدیریتی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هوشیاری برای جلوگیری از ورود فتنه‌گران به حوزه‌های مدیریتی از ضرورت‌های امروز انقلاب اسلامی است.

پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 - 16:08

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در نشست هماهنگی شهدای هشتم شهریور اظهار کرد: حادثه هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ اگرچه تلخ بود، اما به عنوان نقطه عطف موجب وفاق ملت، تحکیم نظام و تسریع در نابودی منافقان شد.
وی افزود: در این روز انفجاری عظیم در دفتر مرکزی نخست‌وزیر رخ داد که موجب از دست دادن دو تن از بهترین فرزندان انقلاب شد، محمدعلی رجایی و دکتر محمدجواد باهنر شهد شیرین شهادت نوشیدند و به وصال پروردگار رسیدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گروهک منافقان از بدو پیروزی انقلاب درصدد یافتن جایگاهی در عرصه قدرت بودند، ادامه داد: این گروهک پس از ناکامی در نیل به هدف شوم خود چاره را در اتخاذ مشی نبرد مسلحانه و ترور معماران و کارگزاران نظام اسلامی یافت.
وی اضافه کرد: منافقان گمان می‌کردند با از میان برداشتن عناصر مؤثر نظام و ایجاد از هم‌گسیختگی در بدنه نظام می‌توانند امام (ره) را به انزوا کشانده و روحیه ملت را تضعیف کنند.
اشجری تأکید کرد: باید در تمام فراز و نشیب‌های انقلاب مراقب بود که نامحرمان و منافقان در عرصه‌های مدیریتی نظام نفوذ نکنند.
وی ادامه داد: امروز هوشیاری برای جلوگیری و عدم ورود فتنه‌گران به حوزه‌های مدیریتی از ضرورت‌های انقلاب اسلامی است زیرا فتنه‌گران همان راه نفاق را در پیش گرفته و درصدد آسیب رساندن به نظام مقدس اسلامی هستند.
این مسئول، حادثه هشتم شهریور و شهادت دو یار خدوم انقلاب را از جمله وقایع و مناسبت‌هایی دانست که هیچ‌گاه از خاطر و ذهن مردم دلیر ایران اسلامی پاک نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت موجب ایجاد و تداوم حیات نهضت اسلامی از صدر تا به امروز شده و اگر این فرهنگ غنی نبود شاید از اسلام ناب جز نامی باقی نمی‌ماند.
به گفته اشجری، حیات ۳۷ ساله انقلاب اسلامی به خوبی نشان داد که خون باهنرها و رجایی‌ها پر ثمر بوده و اگر چنین اسوه‌های درخشان و مردم قدرشناس ایران نبودند، انقلاب اسلامی ایران درخشش کنونی خود را نمی‌یافت.

ارسال دیدگاه

enemad-logo