مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
نمایشگاه عفاف و حجاب صومعه‌سرا گشایش یافت

نمایشگاه عفاف و حجاب صومعه‌سرا گشایش یافت

نمایشگاه عفاف و حجاب صومعه‌سرا به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت گشایش یافت.

پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 - 16:33

به گزارش فارس، مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار این شهرستان در جریان بازدید از نمایشگاه مذکور گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ پوستر و دست‌نوشته با موضوع عفاف و حجاب از دیدگاه قرآن، مراجع تقلید و برخی از تازه مسلمان‌ شده‌های جهان به نمایش گذاشته شده است.
معظم علی‌پرست با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب تا پایان دهه کرامت میزبان بازدید علاقه‌مندان صومعه‌سرایی است، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری مشاور امور بانوان آموزش و پرورش صومعه‌سرا و مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری این شهرستان برپا شده است.
وی حضرت فاطمه معصومه (س) را بانوی پاک و مطهر خواند و ادامه داد: الگوبرداری از سیره و ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگوار امری ضروری و لازم برای دختران و بانوان ایران اسلامی است.
مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آشنا کردن دختران و بانوان صومعه‌سرایی با توصیه‌های قرآن و آموزه‌های دینی اسلام درباره فلسفه حجاب است.
وی با اشاره به توصیه حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: کشف حجاب توسط رضاخان نتوانست به ثمر بنشیند.
علی‌پرست یادآور شد: امور بانوان و خانواده فرمانداری صومعه‌سرا در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را برای مقابله با هرگونه معضل بدحجابی در اجتماع برنامه‌ریزی کرده است.
وی در ادامه با قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان در پوشش فعالیت امور بانوان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از رسالت خبری خبرنگاران در حوزه‌های مختلف در زمینه فرهنگ‌سازی مناسب در حوزه عفاف و حجاب نیز گام‌های موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

enemad-logo