مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
حضور ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کلاس‌های کانون پرورش فکری گیلان

حضور ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کلاس‌های کانون پرورش فکری گیلان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از حضور بالغ بر یک‌هزار کودک و نوجوان در کلاس‌های تابستانه فرهنگی و هنری این مرکز خبر داد.

یکشنبه 23 آگوست 2015 - 08:26

به گزارش خبرگزاری فارس علی پورحسن در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، اظهار کرد: جشنواره رضوی هر ساله به مناسبت دهه کرامت به صورت متمرکز در مشهد برگزار می‌شد که امسال برگزیدگان کشوری و استانی این مسابقات در مراکز استان‌ها تجلیل می‌شوند و در گیلان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه ۱۴ نفر برگزیده کشوری و استانی جشنواره رضوی در مراسم مذکور تجلیل می‌شوند، افزود: این مسابقات در بخش‌های داستان‌نویسی، نقاشی، کتاب‌سازی، خاطره‌گویی، شعر، شعرخوانی و نقاشی بوده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از حضور بالغ بر یک‌هزار نفر از کودکان و نوجوانان در ۳۱ مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در ایام تابستان خبر داد.
شهردار رودسر نیز در ادامه مراسم مذکور با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب در راستای رشد و پرورش فکری کودکان برای ساختن جامعه‌ای بهتر و کارآمدتر کوشا باشد، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت کانون را تربیت نسل آینده مطابق با باورهای اعتقادی، دینی و اسلامی است.
خداداد قنبرزاده با اشاره به اینکه کشور ما در آینده با دست این کودکان و نوجوانان ساخته می‌شود، افزود: با اهمیت دادن و وقت گذاشتن برای کودکان و نوجوانان باید در راستای پرورش خلاقیت و نوآوری فرزندان بکوشیم تا شاهد جامعه‌ای آبادتر باشیم.
وی توجه به مباحث فرهنگی، ورزشی و تربیتی شهروندان را علاوه بر اجرای کارهای عمرانی از دغدغه‌های مدیریت شهر رودسر خواند و گفت: امیدواریم که با تربیت منابع انسانی بهتر شهری بهتر و آبادتر بسازیم.
اسماعیل صفری، رئیس شورای اسلامی شهر رودسر نیز در این مراسم ایجاد نشاط اجتماعی را از فعالیت‌های این شهرداری ذکر کرد و افزود: از دهه کرامت به عنوان یک فرصت در راستای تقویت معرفت خود بهره بگیریم.
مدینه رضاپور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر نیز در مراسم مذکور از حضور ۱۸۰ کودک و نوجوان رودسری در ۱۶ کلاس تابستانه این کانون خبر داد و اظهار کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب و یک‌هزار و ۷۰۰ عضو فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo