مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
فریاد مظلوم۴ – استوانه های یقین

فریاد مظلوم۴ – استوانه های یقین

شهید ابوالحسن کریمی

فریاد مظلوم۴؛ استوانه های یقین. حاوی دو سخنرانی مهم از شهید بزرگوار ابوالحسن کریمی است که سخنرانی اول در ۱۸ آذر ۱۳۶۱ و سخنرانی دوم در ۲۸ فروردین ۱۳۶۲ درباره ضرورت داشتن بصیرت مردم و مسئولین در جمهوری اسلامی است.

چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 23:43

میثم عبدالهی

بعد از شهادت دادستان سابق انقلاب گیلان، شهید ابوالحسن کریمی ۵ جلد کتابچه با نام «فریاد مظلوم» که حاوی سخنرانی های آن شهید بزرگوار بود از طرف دوستدارانش منتشر گردید. با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال از انتشار این کتابچه ها می گذرد، بازچاپ آنها ضروری می نماید.

فریادمظلوم۴

سایت رنگ ایمان تا کنون ۳ جلد از این کتابها را به صورت مجازی منتشر نموده است و امروز چهارمین شماره از این کتابچه ها با عنوان استوانه های یقین به دو صورت متن و پی دی اف منتشر می گردد.

این سخنرانی حاوی دو سخنرانی مهم از این شهید بزرگوار است که سخنرانی اول در ۱۸ آذر ۱۳۶۱ و سخنرانی دوم در ۲۸ فروردین ۱۳۶۲ درباره ضرورت داشتن بصیرت مردم و مسئولین در جمهوری اسلامی است و با این مشخصات منتشر شده است:

فریاد مظلوم۴؛ استوانه های یقین، یادنامه شهید مظلوم حاج شیخ ابوالحسن کریمی، ستاد بزرگداشت شهادت حاج شیخ ابوالحسن کریمی، ۱۳۶۷، اول، رقعی، ۶۴صفحه.

با تشکر از آقای محمدجواد کریمی (برادر شهید) که اجازه انتشار این کتابچه را داده و خودشان زحمت ویرایش متن تایپ شده و افزودن توضیحات را متحمل شدند. 

دانلود فایل WORD با حجم ۱۷۶ کیلوبایت

دانلود فایل PDF با حجم ۷٫۹۴ مگابایت

سایر کتابچه های فریاد مظلوم را می توانید در قسمت کتابخانه سایت رنگ ایمان و نیز در لینک های زیر می توانید ببینید و دانلود کنید.

سایر کتابچه های فریاد مظلوم را می توانید در قسمت کتابخانه سایت رنگ ایمان و نیز در لینک های زیر می توانید ببینید و دانلود کنید:

فریاد مظلوم ۱- متن سخنرانی مهمی از شهید کریمی

فریاد مظلوم ۲- هشدارهای امام علی به جامعه انقلابی

فریاد مظلوم ۳- جلوه گاه درد

فریاد مظلوم ۵- اوضاع سیاسی مذهبی گیلان

 

 

ارسال دیدگاه

  1. نویسنده دیدگاه:  ناشناس
    2015/09/3 - 15:54

    کتاب بسیار خوبی است و تشکر از انتشار الکترونیکی آن. سعی کنید شماره پنجم و آخر این کتابچه ها را هم به زودی منتشر کنید.

    پاسخ
enemad-logo