مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 Apr 2024
محتوا
نشست‌های قرآنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

نشست‌های قرآنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام برای کم ارزش جلوه دادن قرآن توطئه می‌کنند، گفت: برگزاری نشست‌های قرآنی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

سه‌شنبه 1 سپتامبر 2015 - 18:34

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح به مناسبت بیست و چهارمین نشست مجمع خیران قرآنی بندرانزلی در بقعه متبرکه پیر علی عابد «آقا پیر» این شهرستان اقدام خیران قرآنی را بسیار بزرگ و ارزشمند خواند و اظهار کرد: کسانی که در راه قرآن گام برمی‌دارند باید قدر خود را بدانند.
وی کمک به فعالیت‌های قرآنی و کار خیر در نشر قرآن را از مدرسه‌سازی، بیمارستان‌سازی و … برتر دانست و تصریح کرد: قرآن شفای مومنان بوده و روح و روان آدمی را پاک می‌کند و وسعت اثرگذاری آن بسیار بالاست.
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه خیران قرآنی در گمنامی بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلامی برای کم ارزش جلوه دادن قرآن توطئه می‌کنند و برگزاری نشست‌های قرآنی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی هزینه کردن در راه قرآن را سرمایه ارزشمندی خواند و گفت: نباید دست ما برای هزینه کردن در راه قرآن بلرزد زیرا این گونه اقدام‌ها توطئه‌های پلید دشمنان را خنثی می‌کند.
مهدوی با اشاره به عوامل مهجوریت قرآن یادآور شد: قرائت نکردن، درک نکردن و عمل نکردن به قرآن از جمله دلایل مهجوریت این کتاب آسمانی است و خداوند متعال به خیران توفیق داده تا در زمان مهجوریت قرآن گام‌های خیر بردارند و برای ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo