مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

سه‌شنبه 1 سپتامبر 2015 - 18:41

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدعلی حق‌بین در مراسم سردار شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای۲ در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت این شهر معرفی شهدا به نسل امروز جامعه را در تدام فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم دانست.
وی انجام عملیات کربلای ۲ را دهم شهریور ماه سال ۶۵ در منطقه عمومی حاج عمران پیرانشهر عنوان کرد و افزود: شهید قلی‌پور در این عملیات نقش مهمی داشت.
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا از جایگاه ویژه برخوردار هستند، گفت: شهید حاج محمود قلی‌پور شهید ملی است.
وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: فرماندهان سپاه قدس گیلان شاگردان حاج محمود قلی‌پور هستند.
حق‌بین ایثارگری و ولایتمداری را از شاخص‌های شهید قلی‌پور ذکر کرد و افزود: شهید قلی‌پور فرمانده و پرچم‌دار در بسیاری از عملیات‌ها علیه منافقان بود.
به گفته وی، شهید قلی‌پور در عملیات کربلای ۲ مسئولیت جمع‌آوری نیروهای گیلان و همچنین مسئولیت عملیات‌های مهمی را به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

enemad-logo