مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
برگزاری شب شعر و خاطره راویان دفاع مقدس در رشت

برگزاری شب شعر و خاطره راویان دفاع مقدس در رشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برگزاری شب شعر و خاطره توسط راویان دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

دوشنبه 14 سپتامبر 2015 - 12:02

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسن‌پور در جلسه هماهنگی دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: سال‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه و جشنواره‌هایی در اماکن عمومی مانند پارک قدس رشت برگزار می‌شد و امسال مقرر شده تا این نمایشگاه در داخل کانون بسیج برگزار شود.
وی برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در فضای عمومی را مخاطب‌پسندتر دانست و گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها مورد استقبال گردشگران است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به دیگر برنامه‌های این اداره در هفته دولت افزود: برگزاری نمایشگاه عکس با مضمون دفاع مقدس از تاریخ چهارم تا ۹ مهر ماه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.
وی با اشاره به رونمایی از کتابی با عنوان «این ۲۳ نفر» خاطرنشان کرد: برنامه نقد و رونمایی از کتاب «این ۲۳نفر» در چهارم مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.
حسن‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم در روزهای هفتم تا هشتم مهر ماه با همکاری بسیج هنرمندان از دیگر برنامه‌های اداره ارشاد در هفته دفاع مقدس است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ ـ‌ ورزشی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: برگزاری شب شعر در سرای محلات شهرداری رشت از جمله برنامه‌های سازمان در هفته دفاع مقدس است.
علیرضا قانع تصریح کرد: برای اجرای تئاتر خیابانی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس نیز اقدام‌های لازم در دست اجرا است.
وی همکاری در برگزاری جشنواره فیلم بیداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: برنامه‌هایی در حوزه برگزاری نمایشگاه با مضمون دفاع مقدس در دستور کار سازمان مذکور قرار دارد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo