مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
گزارش: دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان استان گیلان- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۰

گزارش: دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان استان گیلان- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۰

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در چهارمین روز از سفر خود به گیلان، با نخبگان این استان دیدار کردند. ایشان در این دیدار فرمودند : «الحمد لله یک مجموعه انسانی برخوردار از موهبت های فراوان در این استان حضور دارند.»

سه‌شنبه 26 آوریل 2011 - 17:28

گیلان گلچینی از استعداد هاست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در چهارمین روز از سفر خود به گیلان، با نخبگان این استان دیدار کردند. ایشان در این دیدار فرمودند : «الحمد لله یک مجموعه انسانی برخوردار از موهبت های فراوان در این استان حضور دارند.» ایشان اضافه کردند که این جمع حاضر بی شک نمونه ای هستند از گلچین استعدادهای خوب، برجسته، شاعر، هنرمند، و غیره. رهبر معظم انقلاب خظاب به نخبگان گیلان فرمودند همه باید به خدمتگزاری افتخار کنیم.

در پایان این دیدار صحنه های از دیدار صمیمی نخبگان و رهبری به وجود آمد. بسیاری از شرکت کنندگان در جلسه با خود کتاب و جزواتی به همراه داشتند که به رهبری دادند. بسیاری از این افراد مورد تشویق و راهنمایی های رهبری واقع شدند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo